– Visa City Offers – specjalne oferty dla użytkowników kart Visa w 5 europejskich miastach
– Trwa kampania reklamowa zachęcająca podróżujących – zarówno z, jak i do Polski – do korzystania z kart Visa podczas wyjazdów zagranicznych
Podczas tegorocznych wakacji użytkownicy kart Visa mogą korzystać ze specjalnych rabatów i ofert promocyjnych przygotowanych m.in. przez sklepy, restauracje, parki rozrywki czy instytucje kulturalne w 5 miastach Europy: Barcelonie, Berlinie, Londynie, Mediolanie i Paryżu. Równocześnie na lotniskach w Gdańsku, Krakowie, Modlinie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu oraz na drogach dojazdowych do tych lotnisk trwa kampania reklamowa zachęcająca do płacenia kartami Visa podczas podróży zagranicznych. Kierowana zarówno do wyjeżdżających z kraju Polaków, jak i przyjeżdzających do Polski obcokrajowców kampania prowadzona jest w języku polskim i angielskim. W ramach kampanii Visa współpracuje również z linią lotniczą WizzAir, a także biurami podróży Itaka, Neckermann oraz Rainbow Tours.
Aby skorzystać z programu Visa City Offers, użytkownicy kart Visa muszą jedynie wejść na stronę internetową www.visa.pl/visa-city-offers, wybrać interesującą ich ofertę i postępować zgodnie z podanymi w niej wskazówkami. W większości przypadków wystarczy wydrukować kupon dostępny na stronie i okazać go podczas płacenia kartą Visa w miejscu, którego dotyczy oferta. Wśród dostępnych ofert znajduje się m.in. 20% zniżki na bilet wstępu do Narodowego Muzeum Sztuki Katalońskiej w Barcelonie, 30% zniżki na bilet do muzeum figur woskowych Madame Tussauds w Berlinie, 20% zniżki na przejazd Stansted Express (kolej łącząca jedno z podmiejskich lotnisk tanich linii lotniczych z centrum miasta) w Londynie, 10% zniżki na zakupy w Mondadori Store w Mediolanie czy 15% zniżki na bilet wstępu do parku France Miniature w Paryżu. Z Visa City Offers można korzystać do 31 sierpnia br.
„Przygotowaliśmy dla użytkowników kart Visa atrakcyjne oferty, które będą mogli wykorzystać podczas zagranicznych wakacji. Chcemy przekonać wszystkich, którzy płacą kartami Visa w kraju, że mogą to robić również za granicą – w sposób równie bezpieczny i wygodny, korzystając także z ofert Visa” – mówi Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe. „Używanie karty podczas podróży zagranicznych jest znacznie bezpieczniejsze w porównaniu z gotówką, którą np. w wypadku kradzieży stracimy bezpowrotnie. Kartę wystarczy zastrzec, a wówczas cała odpowiedzialność za ewentualne nieuprawnione transakcje spoczywa na banku-wydawcy karty” – dodaje Jakub Kiwior.
Od początku lipca br., równolegle z udostępnieniem atrakcyjnych ofert dla podróżujących za granicę, Visa Europe prowadzi kampanię marketingową zachęcającą osoby wyjeżdżające z Polski do korzystania z kart Visa podczas zagranicznych podróży. W ramach kampanii w Gdańsku, Krakowie, Modlinie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu na lotniskach oraz przy drogach dojazdowych do nich pojawiły się reklamy prezentujące korzyści z płacenia kartami Visa za granicą.
Na reklamach skierowanych do podróżnych opuszczających Polskę widoczni są użytkownicy kart Visa w różnych zaskakujących sytuacjach. Przekaz reklamy jest jednoznaczny – o ile same sytuacje są zaskakujące, o tyle możliwość dokonania związanych z nimi płatności już nie, ponieważ za granicą kartą Visa można płacić równie wygodnie i bezpiecznie jak w kraju. Z kolei reklamy skierowane do obcokrajowców odwiedzjących Polskę skupiają się na lokalnych motywach, np. uprawianiu nad Bałtykiem różnych sportów czy jedzeniu tradycyjnych pierogów, za co można zapłacić kartą Visa.
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Visa Europe, jedynie 34% podróżujących Polaków preferuje płacenie kartą za granicą w porównaniu z innymi sposobami płatności. Jednym z głównych powodów niechęci do korzystania z kart podczas podróży zagranicznych jest nieuzasadniona obawa o brak możliwości płacenia nimi w miejscu docelowym podróży. Karty Visa akceptowane są w 38 milionach placówek w ponad 200 krajach świata.
Za strategię i produkcję kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Kampania promująca płatności kartami Visa za granicą potrwa do końca września br.
dostarczył infoWire.pl