Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-06-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wakacje z belVitą - wygraj MINI cabrio w nowej promocji konsumenckiej: „Ruszaj w stronę słońca”

Do końca sierpnia potrwa promocja marki belVita, w której konsumenci przyrządzając zbilansowane śniadanie z belVitą, mogą wygrać żółte MINI Cabrio oraz modne okulary przeciwsłoneczne marki Rookie. To jednak nie wszystkie atrakcje przygotowane specjalnie na lato, przez znaną markę ciastek śniadaniowych.

„Ruszaj w stronę słońca” - pod takim hasłem 1 lipca belVita rozpocznie letnie działania promocyjne, a w tym konkurs, w którym do wygrania jest żółte MINI cabrio. Wystarczy zrobić zdjęcie swojego zbilansowanego śniadania, w skład którego wchodzą ciastka belVita, a następnie zamieścić je na Facebookowym profilu marki: https://www.facebook.com/belVitaPolska/. Spośród publikowanych zdjęć, jury wyłoni zwycięzców, których nagrodzi okularami oraz wyjątkowo wakacyjnym samochodem: żółtym MINI Cabrio.

Wakacje to wyjątkowy czas. To chwile relaksu kiedy pragniemy choć na chwilę uciec od codziennych obowiązków i oddać się odrobinie beztroski. Chcemy jednak przypomnieć Polakom, że nawet w wakacje, najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia nie przestaje być pierwsze śniadanie. Ważne też, by było ono zbilansowane i mogło nam dostarczyć energii na pełen wrażeń dzień. Dlatego przez całe wakacje będziemy o tym przypominać w największych miastach Polski. Z drugiej strony, letnie miesiące, to przede wszystkim czas wyjazdów, dlatego chcemy także podążać za naszymi konsumentami i stąd nasza obecność również w najpopularniejszych nadmorskich kurortach, dokąd udamy się z projektem Plaża TVN – mówi Maria Dudzińska, Brand Manager marki belVita.

 

 

 

Marka znana jest z bycia orędownikiem zbilansowanych śniadań, w skład których wchodzą: produkt zbożowy, produkt mleczny, owoc oraz ciepły napój. Od lat dzięki apetycznym inspiracjom udowadnia również Polakom, że ich przygotowanie wcale nie musi być skomplikowane.

Tego lata promocja marki odbywać się będzie dwutorowo. Wszyscy konsumenci wybierający się nad morze, w weekendy od 1 lipca do 21 sierpnia mogą szukać śniadaniowego namiotu belVita w strefie projektu Plaża TVN.

Natomiast od 2 do 14 sierpnia, również w dni weekendowe, w największych miastach Polski wypatrywać można żółtego MINI cabrio, które jest do wygrania w konkursie na Facebookowym profilu marki.

Harmonogram samplingów i atrakcji związanych z obecnością MINI w poszczególnych miastach Polski:

02-03 lipca 2016 - Warszawa

09-10 lipca 2016 - Poznań

16-17 lipca 2016 - Wrocław

23-24 lipca - Kraków

30-31 lipca - Trójmiasto

06-07 sierpnia - Toruń

13-14 sierpnia - Łódź

Harmonogram samplingów i atrakcji związanych z projektem plaża

1-3 lipca - ŚWINOUJŚCIE

8-10 lipca - DZIWNÓW

15-17 lipca - KOŁOBRZEG

22-24 lipca - MIELNO

29-31 lipca - DARŁOWO / Darłówko Zachodnie

5-7 sierpnia - USTKA

12-14 sierpnia - WŁADYSŁAWOWO

19-21 sierpnia - OLSZTYN

 

 

O Mondelez w Polsce

Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 24 lat obecną na naszym rynku. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3300 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce. Więcej informacji o firmie: www.enjoymdlz.pl oraz na http://eu.mondelezinternational.com/

 

O Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym potentatem branży przekąsek, którego dochód netto w 2015 roku wyniósł około 30 miliardów $. Mondelēz International, dający pyszne chwile radości w 165 krajach, jest liderem produkcji ciastek, czekolad, gum do żucia, cukierków i napojów rozpuszczalnych, a także właścicielem wartych miliardy dolarów marek, takich jak ciastka Oreo, LU i Nabisco, czekolad Cadbury, Cadbury Dairy Milk i Milka oraz gumy Trident. Mondelēz International jest notowany w indeksach giełdowych Standard and Poor's 500, NASDAQ 100 oraz Dow Jones Sustainability Index. Odwiedź nas na stronie www.mondelezinternational.com lub śledź nas na Twittererze www.twitter.com/MDLZ.

 





Słowa kluczowe:belVita, promocja

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS