VeriFone, jako globalny lider branży bezpiecznych płatności elektronicznych jest stałym uczestnikiem Mobile World Congress. Firma inwestuje znaczne środki w badania i rozwój, dzięki czemu co roku pokazuje nowe, innowacyjne rozwiązania związane z płatnościami mobilnymi. Podczas tegorocznej edycji targów VeriFone zaprezentuje m.in. rozwiązanie PAYMEDIA Mobile Marketing Platform, zapewniające kompleksowy zestaw narzędzi do korzystania z zalet mobilnego handlu.
Mobile commerce znacząco zmienia sposób, w jaki robimy zakupy. Sprzedawcy potrzebują infrastruktury, by sprostać rosnącym wymaganiom klientów. – mówi Tomasz Wejcman, Country Manager Poland VeriFone.
– PAYMEDIA to platforma marketingu mobilnego, która umożliwia przyjmowanie płatności mobilnych, wdrażanie licznych usług dodatkowych oferowanych przez sieci handlowe czy marki oraz dostarczanie tych ofert bezpośrednio do konkretnych konsumentów lub punktów sprzedaży. To pierwsze na rynku tak kompleksowe rozwiązanie, stworzone nie tylko z myślą o kupujących i sprzedawcach, ale także z myślą o komunikacji marketingowej.
PAYMEDIA obsługuje płatności mobilne i programy lojalnościowe oraz dostarcza indywidualnie przygotowane lub masowe oferty promocyjne bezpośrednio na urządzenia mobilne na podstawie danych demograficznych i geo-targetowania. Platforma dystrybuuje oferty promocyjne do konkretnych punktów sprzedaży, w których dane oferty są bezproblemowo wdrażane podczas płatności przy kasie. Dzięki temu działania marketingowe trafiają precyzyjnie do określonych odbiorców i w najodpowiedniejszym czasie.
Platforma PAYMEDIA będzie prezentowana na stoisku VeriFone, znajdującym się w Hali nr 7, pod numerem B51. Zapraszamy do odwiedzenia VeriFone podczas targów.