W ostatnim miesiącu ubiegłego roku firma Carrefour otworzyła aż 15 nowych sklepów franczyzowych. Na uwagę zasługuje fakt, że tylko w Warszawie w grudniu powstało 7 nowych sklepów należących do sieci.
Franczyza z Carrefour to rentowny model współpracy, który daje franczyzobiorcy możliwość dostosowania oferty do oczekiwań klienta, co pomaga zwiększyć obroty sklepu. Sieć oferuje odpowiedzialny model biznesowy, który przynosi zyski obu stronom. Dzięki temu, dynamicznie wzrasta liczba nowych sklepów franczyzowych Carrefour Express i Globi w całej Polsce. Tylko w grudniu powstało 15 nowych placówek handlowych, m.in. w takich miejscowościach jak Kraków, Gdynia, Iłża czy Warszawa.
– Bardzo jestem zadowolony z dynamicznego rozwoju franczyzy Carrefour w Polsce. Staramy się zapewnić naszym partnerom kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu. Słuchamy naszych franczyzobiorców, reagujemy na ich opinie i dostosowujemy się do lokalnego otoczenia – mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska. – Prawdziwa franczyza to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój biznesu. Carrefour nie zostawia swoich partnerów w potrzebie i stara się im pomóc – dodaje Francois Vincent.
Na uwagę szczególnie zasługuje bardzo duży sukces sieci franczyzowej Carrefour w Warszawie. 13 grudnia uroczyście otwarto już 100. sklep franczyzowy w stolicy. Oprócz nowoczesnej placówki przy Al. Jerozolimskich w grudniu powstało w Warszawie jeszcze 6 innych sklepów. Świadczy to o tym, że koncept franczyzowy sieci odpowiada na oczekiwania właścicieli małych sklepów, oferując im to czego oczekują ich klienci. Franczyzobiorcy doceniają również fakt, że Carrefour pomaga im w trudnych sytuacjach, np. gdy najemca niespodziewanie wypowie umowę najmu lub w okolicy prowadzone są długoterminowe prace remontowe np. budowa nowej linii metra. Eksperci Carrefour są do dyspozycji franczyzobiorcy i aktywnie pomagają mu w znalezieniu odpowiedniego, nowego lokalu.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich; Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 m2, sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Sieć posiada również ofertę współpracy dla właścicieli sklepów w małych miastach i na terenach wiejskich – jest nią Globi. Obecnie w ramach sieci Carrefour w Polsce działa już blisko 420 sklepów franczyzowych.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i 2 największym detalistą na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 centrów handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.