10 i 11 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się druga edycja targów ReDiI Retail Destination Invitiative, jednego z kluczowych wydarzeń branży retail w Europie Środkowo-Wschodniej. Naczelną ideą przyświecającą wydarzeniu jest integrowanie sektora rynku nieruchomości handlowych i tworzenie międzynarodowej platformy biznesowej dla kluczowych graczy sektora retail. Platformy, na której odbywa się merytoryczna dyskusja, wymiana doświadczeń oraz budowanie i pogłębianie relacji.
Eksperci i praktycy, wśród których znaleźli się przedstawiciele BNP Paribas Real Estate Poland, przez dwa dni będą rozmawiać na Stadionie Narodowym o wyzwaniach i szansach, jakie w najbliższym czasie czekają sektor retail.
Partner merytoryczny wydarzenia, BNP Paribas Real Estate Poland, zaprasza do spotkań z ekspertami firmy, m.in.: Anną Staniszewską, Dyrektorem Działu Analiz Rynkowych i Doradztwa w na Europę Środkowo-Wschodnią, która jest jedną z panelistek oraz współautorką raportu przygotowanego na okoliczność ReDI, Fabrice’m Paumelle, Dyrektorem Działu Powierzchni Handlowych i Michałem Pszkitem, Dyrektorem Operacyjnym w Dziale Property Management. Spotkania odbywać będą się w specjalnie zaaranżowanej na potrzeby targów strefie Chiilout Zone&Meeting Point na głównym, środkowym tarasie Stadionu Narodowego (Taras II).
W ciągu dwóch lat Targi ReDI stały się jednym z najważniejszych wydarzeń, w którym uczestniczą inwestorzy, deweloperzy, najemcy, zarządcy a także przedstawiciele miast, instytucji finansowych i firm świadczących usługi dla centrów handlowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W tegorocznej edycji weźmie udział ponad 1400 uczestników i ponad 350 przedstawicieli najemców i sieci handlowych. Zaprezentowanych zostanie blisko 100 obiektów handlowych m.in. z Polski, Czech, Węgier, Serbii czy Rumunii.
Pod tym linkiem znajdziecie Państwo wypowiedź Fabrica Paumelle, Dyrektora Działu Powierzchni Handlowych.
http://www.realestate.bnpparibas.pl/REDI_PL.mov
dostarczył infoWire.pl