W ramach 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland odbędzie się cykl szkoleń Let Them Know przeznaczonych dla osób zainteresowanych zdobywaniem wiedzy i poszerzaniem kompetencji z zakresu branży modowej. Szkolenia poprowadzą Jerzy Osika oraz Olga Nieścier.
Let Them Know to szkolenia przeznaczone dla projektantów, producentów, właścicieli firm odzieżowych, specjalistów ds. marketingu, a także wszystkich osób chcących pogłębić umiejętności z zakresu branży odzieżowej. Uczestnicy mają okazję zdobyć trudno dostępną w Polsce wiedzę oraz przygotowanie niezbędne, by wchodzić w owocne relacje ze światem biznesu i budować marki o dużym znaczeniu na rynku mody.
Podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland w ramach szkoleń Let Them Know przeprowadzone zostaną dwa szkolenia:
„Jak trafić z ofertą w oczekiwania klientów?” to szkolenie poświęcone tematyce badania rynku modowego oraz postaw i strategii konsumenckich. Uczestnicy dowiedzą się jak budować przywiązanie do marki, docierać z ofertą do potencjalnych klientów, rozpoznawać istniejące trendy oraz kreować nowe, a także dostosowywać się do zmian zachodzących na rynku mody.
Zajęcia poprowadzi Jerzy Osika, właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny czasopism branżowych poświęconych modzie i architekturze wnętrz. Jerzy Osika jest wykładowcą na zagranicznych oraz krajowych targach i konferencjach. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów oraz rynków zagranicznych. W ramach rządowego Branżowego Programu Promocji szkoli eksporterów z branży mody oraz producentów mebli. Jest członkiem jury konkursów w Polsce (m.in. Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich, Retail Marketing Awards, Fashion Website Awards) i za granicą (m.in. Global Innovation Award w Chicago).
„Makrotrendy zachowań konsumenckich i trendy estetyczne wiosna/lato 2015” to szkolenie poświęcone najnowszym trendom w kształtowaniu strategii konsumenckich oraz procesowi dokonywania wyborów estetycznych. Podczas zajęć uczestnicy wprowadzeni zostaną w zagadnienie rosnącej roli instynktu i emocji, a także potrzeby autokreacji w podejściu współczesnych ludzi do mody oraz dowiedzą się, jak tworzyć własną ofertę w kontekście zachodzących zmian społecznych.
Zajęcia poprowadzi Olga Nieścier, projektantka, artystka i wykładowca na stałe mieszkająca w Toskanii. Olga Nieścier jest absolwentką projektowania ubioru na Instytucie Polimoda we Florencji. Pracuje jako konsultant i projektant m.in. dla: Giorgio Armani, Fratelli Rossetti, Burberry, Valentino. Zajmuje się tworzeniem kolekcji pret-a-porter, a także zastosowaniem druku, obróbki tkanin i skóry. Współpracuje z florenckim POLIMODA International Institute of Fashion Design & Marketing w obszarach projektowania mody i prognozowania tendencji. Jest także dyrektorem programowym studiów podyplomowych Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu VIAMODA w Warszawie.
Szkolenia Let Them Know podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland odbędą się 6 maja 2014 roku w Sali Konferencyjnej EXPO-Łódź w godz. 10:00-15:00. Dodatkowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na oficjalniej stronie internetowej Polskiego Tygodnia Mody pod adresem: http://www.fashionweek.waw.pl/events/show/105.
Mecenasem FashionPhilosophy Fashion Week Poland jest Samsung Crystal Blue.
Zdjęcia FashionPhilosophy Fashion Week Poland do pobrania: http://bit.ly/FashionWeekPoland_photos
Partner Strategiczny: Miasto Łódź
Organizator: Moda Forte
Partner: Expo – Łódź
Mecenas: Samsung
Patroni Medialni: ELLE, K MAG, MaleMen, Harvard Business Review Polska, EGO Inspiracje, Radio Eska, Fashion One, VU Mag, Plejada, ONET
Oficjalny Przewoźnik: LOT
Sponsorzy: Carlo Rossi, Colgate MaxWhite One
FashionPhilosophy Fashion Week Poland to największe międzynarodowe wydarzenie modowe w Polsce, organizowane dwa razy w roku w Łodzi i prezentujące premierowe kolekcje przygotowane przez najzdolniejszych polskich i zagranicznych projektantów oraz domy mody.
FashionPhilosophy Fashion Week Poland wyznacza świeże trendy w rozwoju polskiej branży modowej. 10. edycja Polskiego Tygodnia Mody kreuje unikatową przestrzeń owocnych spotkań polskich projektantów z zainteresowanymi rynkiem mody przedstawicielami świata biznesu. Szeroko otwiera przed designerami drzwi do budowania profesjonalnych marek, a przedsiębiorcom ukazuje atrakcyjne biznesowo oblicze świata mody.
FashionPhilosophy Fashion Week Poland, patronując najbardziej utalentowanym polskim projektantom, wspiera również ideę Łódzkich Przemysłów Kreatywnych, które umacniają Miasto Łódź jako Polską Stolicę Mody.