- Targi China Expo będą doskonałym pretekstem do rozmów o tym, jak obecnie wygląda i w perspektywie najbliższych lat może rozwijać się współpraca gospodarcza pomiędzy polskimi a chińskimi przedsiębiorcami. Chiny to rynek ogromnych możliwości, z których na pewno warto korzystać. Chcemy aby te targi były również platformą dla rozwoju biznesu pomiędzy Państwem Środka, a naszym krajem. Przygotowany program konferencji prowadzonych przez ekspertów pozwoli naszym przedsiębiorcom zdobyć cenne informacje i wskazówki, jak efektywnie współpracować z chińskimi producentami i eksporterami. Co więcej, pozwoli zaprezentować wszechstronne możliwości inwestycyjne, jakie oferuje Polska zagranicznym partnerom - mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska.
Chiny bliżej Polski
Podczas China Expo Poland zorganizowanych zostanie sześć konferencji. Część tematów przygotowanych będzie zwłaszcza z myślą o polskich przedsiębiorcach interesujących się potencjałem chińskiego rynku. Eksperci będą szczegółowo wyjaśniać, jak inwestować w Chinach, jak importować z Chin do Polski oraz jak eksportować z Polski do Chin. Będzie też można poznać współczesne oblicze Państwa Środka, wciąż mało znane wśród naszego społeczeństwa, które zostanie przedstawione podczas prezentacji „Nowoczesne Chiny”. Z kolei Chińczycy odwiedzający Polskę podczas China Expo będą mogli odkryć walory turystyczne i biznesowe naszego kraju na konferencji „Polska w środku Europy”. a przede wszystkim poznać aktualne wymogi i możliwości związane z inwestycjami w naszym kraju podczas panelu eksperckiego „Jak inwestować w Polsce?”.
Wystawcy prosto z Chin
Na targi China Expo Poland 2011 przyjadą firmy z wielu prowincji Chińskiej Republiki Ludowej m.in. z szeroką ofertą mebli, sprzętu AGD i RTV, sprzętu sanitarnego, artykułów biurowych, wyposażenia wnętrz, odzieży, obuwia, upominków, ozdób i tekstyliów oraz firmy zainteresowanie inwestowaniem w Polsce również w sektorze budownictwa. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 firm.
Chińskie atrakcje na targach
Oprócz programu merytorycznego dotyczącego współpracy gospodarczej między Polską i Chinami oraz ciekawej oferty wystawców, na zwiedzających targi czekać będą liczne atrakcje, m.in. pokazy tańczących smoków, Kung-Fu, kaligrafii, parzenia herbaty czy degustacje orientalnych potraw. Ponadto, zapisując się na stronie targów na newsletter China Expo Poland, będzie można wziąć udział w organizowanych jeszcze przed targami konkursach, w których główną nagrodą będzie wycieczka do Chin.
Darmowe zwiedzanie
Wstęp na targi China Expo Poland jest bezpłatny. Wszystkich zwiedzających obowiązuje rejestracja, której można dokonać on-line na www.chinaexpo.pl bądź podczas trwania targów.
Nowoczesne miejsce – Centrum MT Polska
Organizatorami pierwszej edycji China Expo Poland 2011 są MT Polska i China Town Travel. Wydarzenie odbędzie się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowe przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Obiekt oddalony jest 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Wschodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Przy centrum znajduje się 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek. Do obiektu można również dojechać komunikacją miejską za pośrednictwem 10 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dostać się Pociągami Kolei Mazowieckich.
***
MT Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów czy spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c to obiekt o powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.
Firma MT Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się organizacją targów. Od 2008 r. MT Polska jest operatorem centrum przy ul Marsa 56c i obecnie jest to podstawowy obszar jej działalności.
China Town Travel - biuro podróży powstałe w 2007 r. Zorganizowało już wiele wyjazdów turystycznych, biznesowych oraz incentive do Chin dla firm oraz osób indywidualnych. W zakresie turystyki przyjazdowej zajmuje się kompleksową obsługą grup i osób indywidualnych przybywających z Chin do Polski w celach turystycznych i biznesowych. Jako współorganizator targów China Expo Poland zajmuje się wyszukiwaniem wystawców na terenie Chin, ich rejestracją, a także przygotowuje program pobytu wystawców przyjeżdżających do Warszawy, zapewniając im kompleksową obsługę.