Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-12-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Świąteczna kampania Komputronika

Komputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, przygotował przedświąteczną akcję pod hasłem „Święta na wypasie”. Kampania ma promować ofertę Komputronik wraz z licznymi promocjami, jakie przygotowano dla Klientów.

 

W handlu okres świąteczny rusza już w połowie listopada, dlatego z kampanią wystartowaliśmy już teraz. Działania zakończymy dokładnie w Wigilię - mówi Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A. Przygotowaliśmy kompleksową ofertę, z którą staramy się dotrzeć do większości grup - rodziców, seniorów, studentów i dzieci, dlatego działania reklamowe prowadzimy na szeroką skalę – dodaje.

 

Głównymi partnerami kampanii świątecznej Komputronika są:  Samsung, Dell, Lenovo, Microsoft oraz Intel.

 

Kampania „Święta na wypasie” to przede wszystkim działania prowadzone w sieci, w tym na największych portalach, Wp.pl i Onet.pl. Komputronik realizuje też zakrojoną na szeroką skalę kampanię video online na YouTube, Facebook i innych portalach społecznościowych, a także na playerach VOD.

 

Między 2 a 20 grudnia reklamy Komputronik usłyszeć będzie można w radiowej Trójce i Czwórce, Radiu Eska i w RMF FM oraz Radiu Zet. W największych miastach Polski realizowana jest kampania outdoorowa. Głównymi nośnikami są citylight’y na przystankach komunikacji miejskiej z hasłem „Święta na wypasie”.

 

W naszych przedświątecznych działaniach marketingowych większe niż dotychczas znaczenie odegrają media społecznościowe, gdzie realizowane są liczne konkursy i akcje retargetingowe – dodaje Joanna Tobiszowska.

 

We wszystkich materiałach reklamowych wykorzystano postać hip-hopowego Mikołaja, prezentującego bogatą ofertę prezentów jaką można znaleźć w salonach i w sklepie internetowym. Kreację przygotował zespół Komputronika, natomiast w planowaniu mediów wsparła go Agencja Sales&More.





Słowa kluczowe:Komputronik

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS