Komputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, przygotował przedświąteczną akcję pod hasłem „Święta na wypasie”. Kampania ma promować ofertę Komputronik wraz z licznymi promocjami, jakie przygotowano dla Klientów.
W handlu okres świąteczny rusza już w połowie listopada, dlatego z kampanią wystartowaliśmy już teraz. Działania zakończymy dokładnie w Wigilię - mówi Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A. Przygotowaliśmy kompleksową ofertę, z którą staramy się dotrzeć do większości grup - rodziców, seniorów, studentów i dzieci, dlatego działania reklamowe prowadzimy na szeroką skalę – dodaje.
Głównymi partnerami kampanii świątecznej Komputronika są: Samsung, Dell, Lenovo, Microsoft oraz Intel.
Kampania „Święta na wypasie” to przede wszystkim działania prowadzone w sieci, w tym na największych portalach, Wp.pl i Onet.pl. Komputronik realizuje też zakrojoną na szeroką skalę kampanię video online na YouTube, Facebook i innych portalach społecznościowych, a także na playerach VOD.
Między 2 a 20 grudnia reklamy Komputronik usłyszeć będzie można w radiowej Trójce i Czwórce, Radiu Eska i w RMF FM oraz Radiu Zet. W największych miastach Polski realizowana jest kampania outdoorowa. Głównymi nośnikami są citylight’y na przystankach komunikacji miejskiej z hasłem „Święta na wypasie”.
W naszych przedświątecznych działaniach marketingowych większe niż dotychczas znaczenie odegrają media społecznościowe, gdzie realizowane są liczne konkursy i akcje retargetingowe – dodaje Joanna Tobiszowska.
We wszystkich materiałach reklamowych wykorzystano postać hip-hopowego Mikołaja, prezentującego bogatą ofertę prezentów jaką można znaleźć w salonach i w sklepie internetowym. Kreację przygotował zespół Komputronika, natomiast w planowaniu mediów wsparła go Agencja Sales&More.