W połowie listopada rozpocznie się bożonarodzeniowa kampania promująca produkty marki Cukier Królewski. Intensywne działania reklamowe dotyczyć będą grupy cukrów pudrów, do której należą: cukier puder w opakowaniu z okienkiem 400g, cukier puder 500g oraz cukier puder w młynku. Kampania obejmie telewizję i kina. Dodatkowo w wybranych sklepach przeprowadzone zostaną degustacje. Ostatnim elementem kampanii będzie ambient z wykorzystaniem gofrobusa, który przyjedzie do miast wskazanych przez internautów.
Cukier Królewski w obrazach
W ramach bożonarodzeniowej kampanii 2014 telewidzowie zobaczą odświeżony spot z rodziną cukrów pudrów Cukier Królewski. Nowa wersja reklamy powstała m.in. po to, aby ukazać zmianę jaka zachodzi właśnie w szacie graficznej opakowań i dotyczy logotypu marki. Spoty emitowane będą na antenie TVP, TVN, Polsatu oraz różnych kanałów tematycznych. Tę samą reklamę zobaczy również milion widzów w ponad 180 kinach sieci KinAds. Kampania potrwa do 31 grudnia 2014 roku.
Lato w środku zimy
Kolejnym elementem kampanii będą degustacje w kilkudziesięciu sklepach na terenie całego kraju. Klienci częstowani będą ciepłymi goframi oprószonymi cukrem, a dodatkowo przy zakupie 2 dowolnych pudrów otrzymają upominek – szablon do dekoracji wypieków. Na przedświąteczny czas producent zaplanował również wyjątkową akcję ambientową. Do wybranych przez internautów miast przyjedzie niezwykły pojazd – gofrobus. Każdy, kto przyjdzie i wykona jakikolwiek słodki, życzliwy gest w stosunku do bliskiej lub zupełnie obcej osoby otrzyma gorącego gofra posypanego pudrem. Zarówno degustacje, jak i ambient z gofrobusem, były już przeprowadzone w przeszłości przez producenta Cukru Królewskiego. Bardzo pozytywny odbiór obu akcji przez klientów spowodował, że koncern Südzucker Polska S.A. zdecydował się na ich powtórzenie.
Za działania z zakresu ATL, BTL oraz experiential marketing odpowiada dział client service agencji Havas Engage Warsaw. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Arena Media Communications. Za komunikację PR odpowiada krakowska agencja Open Media.