Wiele osób, stojących przed wyborem kierunku studiów podyplomowych, poważnie rozważa marketing (np. marketing terytorialny, zarządzanie komunikacją marketingową i medialną). Zastanawiają się, czy jest sens poświecić kolejne lata na naukę i następne środki finansowe na opłatę czesnego. Można rozwiać te wątpliwości w bardzo prosty sposób. Wystarczy uświadomić sobie, jaką wiedzę i umiejętnością można posiąść.
Studia podyplomowe marketing - czego się nauczysz
Kierunek: Zarządzanie komunikacją marketingową i medialną
Przede wszystkim dowiesz się, jakie działania marketingowe wpływają na wzrost pozycji firmy na rynku. Nauczysz się, na czym polega odpowiednia komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem i jaka taktyka jest najbardziej skuteczna. Posiądziesz wiedzę z dziedziny teorii komunikacji marketingowej i strategii, a także opanujesz praktyczne instrumenty komunikacji. Będziesz potrafił wybrać dobre media do reklamy i poznasz, na czym polega skuteczny udział w targach branżowych. Staniesz się poszukiwanym i wartościowym pracownikiem, nie tylko z szeroką wiedzą, ale również z konkretnymi umiejętnościami. Public relations, rola marki w promocji i rozwój produktów nie będą już dla Ciebie tajemnicą.
Udział w studiach podyplomowych to również możliwość poznania nowych ludzi, także w kwestii biznesowej. Będziesz miał szansę na udział w różnych szkoleniach i konkursach, które są niczym otwarta brama do zatrudnienia w najlepszych firmach i na najwyżej opłacanych stanowiskach. Tak rozległą wiedzę marketingową trudno wycenić, dlatego pracownicy ją posiadający muszą być odpowiednio doceniani.
Gdzie studiować?
Wpisując w wyszukiwarkę "marketing studia podyplomowe", zwróć uwagę na uczelnie, które specjalizują się w marketingu, ponieważ tylko tam będziesz miał pewność, że Twoimi mentorami zostaną osoby z wyjątkowo rozległą wiedzą i znaczące dużo w tej branży. Doskonałym przykładem takiej szkoły jest WSZIB w Krakowie. Nowoczesna uczelnia z najlepszymi wykładowcami.