Warszawska agencja Biuro Podróży Reklamy otrzymała Srebro w konkursie reklamowym Epica Awards 2014 za kampanię „Podzieli się tym, co masz najlepszego” zrealizowaną dla Charytatywni Allegro. Agencja otrzymała srebro jako jedyna polska agencja, startująca w konkursie.
Nagroda została przyznana w kategorii Online Campaigns - Business to Business & Corporate. „Podziel się tym, co masz najlepszego” walczyło ze zgłoszeniami z całego świata. Celem kampanii było wprowadzenie na rynek charytatywnej platformy aukcyjnej portalu Allegro.
Rozwiązaniem agencji była niestandardowa przesyłka składająca się z dwóch kopert: POMAGAM i NIE POMAGAM. Otwarcie przesyłki POMAGAM skutkowało uruchomieniem elektronicznego licznika odmierzającego 72 godziny. Zegara nie dało się zatrzymać. Odbiorca miał 72 godziny, żeby pomóc – uruchomić aukcję charytatywną. Dodatkowo aukcje i zaangażowanie firm było oceniane przez Macieja Budzicha i Natalię Hatalską. Ambasadorami projektu zostały topowe nazwiska sceny charytatywnej w Polsce - Anna Dymna, Ewa Błaszczyk oraz Jurek Owsiak.
Gala Epica Awards odbywa się od 1987 roku. Od 2012 jest to konkurs międzynarodowy. Tegoroczna edycja odbyła się w Amsterdamie. W tym roku z naszego kraju na konkurs przesłano 24 prace, które zasiliły grono wszystkich zgłoszeń w liczbie 3,4 tys. Do Polski trafiły w sumie dwie statuetki. Brązowa dla agencji Isobar Poland i Srebrna dla Biura Podróży Reklamy.