Dostęp do Internetu, możliwość korzystania z pralni hotelowej czy też oferta rekreacyjna - to tylko niektóre z usług mających istotny wpływ na wybór obiektu noclegowego. Przedstawiciele największej na świecie rodziny hotelowej Best Western sprawdzili, o co najczęściej pytają ich goście rezerwując pokój.
Najważniejszy w hotelu, zarówno dla turystów biznesowych, jak i indywidualnych, okazał się dostęp do Internetu. To właśnie o możliwość połączenia z siecią najczęściej pytali goście niemal wszystkich obiektów należących do Best Western w Polsce. Fakt ten wydaje się być kolejnym potwierdzeniem, że coraz trudniej nam wyobrazić sobie nawet chwilowe odcięcie się od świata wirtualnego.
Na liście priorytetów znalazła się także dogodna lokalizacja. Często pytano bowiem o drogę z hotelu m.in. do centrum miasta, postoju taksówek, apteki czy też najbliższego sklepu. Okazuje się, że parking hotelowy, klimatyzacja obiektu oraz oferta rekreacyjna odgrywają równie istotną rolę. Zdecydowana większość gości pytała też o możliwość wcześniejszego zajęcia i późniejszego zwolnienia pokoju.
Mniejsze znaczenie dla osób podróżujących ma dostęp do oferty room-service oraz możliwość korzystania z pralni hotelowej. Okazuje się, że te usługi nie mają większego wpływu na decyzję w kwestii rezerwacji pokoju w danym hotelu. Natomiast akceptowanie zwierząt domowych w obiekcie to pytanie zadawane nie tylko przez miłośników czworonogów, ale także osoby preferujące odpoczynek bez swoich pupili.
– Pytania i prośby gości nocujących w hotelach Best Western są dla nas niezwykle ważne. Chcemy wiedzieć czego oczekują i co jest dla nich naprawdę istotne. Dlatego też we wszystkich hotelach należących do Best Western zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, standardem jest bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę. – Reagowanie na potrzeby klientów oraz utrzymywanie standardów na najwyższym poziomie gwarantuje odwiedzającym zadowolenie z pobytu – podsumowuje Gheorghe Marian Cristescu.
Przedstawiciele hoteli Best Western mieli również okazję odpowiedzieć na szereg nietypowych pytań zadawanych przez gości. Wśród nich znalazła się m.in. prośba o mydło w kostce czy miskę dla psa. Pytano też o wymiary ręczników hotelowych oraz kolor mebli w pokojach. Pracownicy hoteli Best Western są przygotowani na odpowiedź na każde pytanie, nawet dotyczące zakwaterowania w Krakowie w pokoju z widokiem na… morze. Do zabawnych sytuacji z pewnością można zaliczyć również prośbę gości jednego z hoteli Best Western w stolicy Małopolski, którzy poprosili pracowników recepcji o towarzyszenie w zwiedzaniu miasta i wykonanie sesji zdjęciowej.
O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.