Z początkiem września rusza promocja konsumencka marki Prince Polo, w której... każdy sam wybiera nagrodę, bo najlepiej wie, co go najbardziej ucieszy! Do zdobycia są bony do Empiku, Zalando i Media Markt, a także 30 000 złotych na dowolny cel. Jest to najnowsza kampania wizerunkowa „Prince Polo. Sam wiesz, co dobre” rozpoczęta w czerwcu.
Robot kuchenny, którego nigdy nie użyjesz? Nie tym razem!
Promocja będzie miała dwa etapy – loterię i konkurs. Tym razem konsumenci sami mogą wybrać swoje nagrody – jest to pomysł zgodny z ideą kampanii „Sam wiesz, co dobre”. Każdy z nas najlepiej wie, jaka nagroda najbardziej go ucieszy – niekoniecznie musi to być kolejny robot kuchenny, który będzie się kurzył w kącie czy kolejny rower. Dlatego teraz, w loterii, która rozpoczyna jesienną promocję, każdy może zdobyć bony do sklepów i wybrać wymarzony sprzęt elektroniczny, modne ubrania, najnowsze książki czy muzykę. Natomiast w drugiej odsłonie akcji – w konkursie – można w każdym tygodniu wygrać aż 30 000 zł na wymarzoną nagrodę!
„Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w promocji, w której każdy sam może wybrać nagrody. Tak jak w całej kampanii Prince Polo, również i teraz zachęcamy Polaków do bycia sobą i decydowania zgodnie z głosem serca. Ponieważ wybory dokonywane w zgodzie z samym sobą są najlepsze” – mówi Kamila Moniuszko, Brand Manager marki Prince Polo.
Mechanizm promocji
Aby wziąć udział w loterii należy w terminie od 7. września do 18. października kupić trzy dowolne wafelki Prince Polo, zarejestrować paragon na stronie www.princepolo.pl. Co tydzień można wygrać 30 bonów do każdego ze sklepów: Empik, Media Markt i Zalando o wartości 250 zł.
Aby powalczyć w konkursie, należy w terminie od 19. października do 8. listopada w kreatywny sposób opisać na stronie www.princepolo.pl swoją wymarzoną nagrodę. Jury spośród wszystkich nadesłanych odpowiedzi w każdym tygodniu nagrodzi 1 osobę, która otrzyma 30 000 złotych. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.princepolo.pl