Ruszył Sage Challenge - nowy konkurs dla właścicieli startupów i małych firm. Jego celem jest zachęcenie młodych ludzi do realizowania swoich pasji na płaszczyźnie zawodowej.
Czego potrzeba, by uruchomić własny biznes, przetrwać konkurencję rynkową, i ostatecznie odnieść sukces? To pytania, które nurtują wiele osób zastanawiających się nad rozpoczęciem pracy na własny rachunek. Sukces w biznesie to nie tylko dobry pomysł, który trafił w potrzeby rynku. To także zaangażowanie i pasja pchające ludzi do działania. Pasja, która w codziennej pracy jest źródłem sukcesu. O tym dlaczego warto pokonywać trudności będą opowiadać uczestnicy Sage Challenge – konkursu skierowanego do właścicieli mikro- i małych firm oraz startupów.
Zasady Sage Challenge
Konkurs jest skierowany do osób prowadzących mały biznes. Do ludzi ambitnych, konsekwentnie dążących do celu i pragnących dalej rozwijać swoją firmę. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wypełnienie do 13 marca br. formularza zgłoszeniowego, dostępnego pod adresem http://www.sage.com.pl/sagechallenge oraz udzielenie odpowiedzi na pytanie: „Dlaczego Twoja praca jest Twoją pasją?”. Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja konkursowa wybierze trzy najbardziej kreatywne i najciekawsze odpowiedzi. Autorzy zostaną zaproszeni do kolejnego etapu, polegającego na nagraniu krótkich filmików prezentujących ich historie i osiągnięcia – nagrania filmów zapewnia Sage. Zwycięzcę Sage Challenge wskażą internauci oddając swoje głosy na fanpage’u Sage (https://www.facebook.com/SagePolska) od 27 marca do 11 kwietnia.
Inspiracja z doświadczeń innych przedsiębiorców
„Ideą Sage Challenge jest promowanie przedsiębiorców, którym udało się stworzyć biznes od zera i którzy odnieśli sukces. Poprzez takie przykłady chcemy inspirować innych ludzi do działania. Pokazać, że założenie biznesu może być drogą do sukcesu i realizacji własnych pasji i ambicji” – powiedziała Iwona Jacks, dyrektor marketingu w Sage.
Wyjątkowa nagroda wspiera rozwój biznesu
Zwycięzca Sage Challenge otrzyma 6-miesięczny dostęp do dowolnie wybranego „szklanego biura” z ponad 2000 dostępnych na całym świecie lokalizacji. Nagrodą alternatywną jest wygrana pieniężna 10 000 zł, którą zwycięzca będzie mógł zainwestować np. w rozwój firmy. „Dostęp do nowoczesnego biura w najatrakcyjniejszych lokalizacjach na świecie to doskonała szansa dla małych firm do podjęcia próby ekspansji swojej działalności na rynki zagraniczne. Okazja do nawiązywania kontaktów i budowania relacji przy znacznie obniżonej barierze kosztowej – dodała Iwona Jacks – To świetne wsparcie dla chcących rozwinąć swoje skrzydła także poza Polską”.
Udział w Sage Challenge daje młodym przedsiębiorcom, oprócz nagrody, także znakomitą okazję do wypromowania swojego biznesu szerokiemu gronu odbiorców w Polsce. „To element, o którym także należy pamiętać – podkreśla Iwona Jacks – dodatkowa, bezpłatna reklama jest wartością dla każdej firmy”.
Rozgrzewka na start
W ramach rozgrzewki przed właściwym głosowaniem konkursowym, firma Sage przygotowała garść inspiracji. „Zaprosiliśmy trzech właścicieli małych firm, którzy zmienili pasję w biznes, aby przedstawili swoje firmy i pokazali, że chcieć, znaczy móc. Mamy nadzieję, że ich opowieści staną się także inspiracją dla kolejnych młodych przedsiębiorców” – mówi Iwona Jacks.: Michał Kędziora (autor znanego bloga modowego Mr. Vintage), Basia Ritz (restauratorka, laureatka Master Chefa) oraz Basia Sołtysińska i Radek Kotarski (właściciele LifeTube) to bohaterowie pilotażowych filmików Sage Challenge. Internauci będą mogli głosować na ich historie od 4 do 18 lutego na fanpage’u Sage.
Regulamin Sage Challenge dostępny jest na stronie http://www.sage.com.pl/~/media/markets/pl/files/pdf/Regulamin-konkursu-Sage-Challenge.pdf
Przebieg konkursu można śledzić na stronie https://www.facebook.com/SagePolska
Organizatorem Sage Challenge jest firma Sage - producent oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem dla małych i średnich firm, obsługujący w Polsce ponad 70 000 podmiotów gospodarczych.
dostarczył infoWire.pl