„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło wiosennej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 22. kwietnia. Na aktywności składa się siedem spotów telewizyjnych, w których zaprezentowane zostaną cztery produkty z asortymentu sklepów.
Idea kreatywna reklamy opiera się o bajkowy motyw Czerwonego Kapturka, który w humorystyczny sposób nawiązuje do zbliżającego się sezonu grillowego i ma na celu promocję oferty sieci.
Kampania reklamowa została podzielona na dwie serie. Pierwsza, składająca się z 4 różnych spotów telewizyjnych, ukaże się na ekranach pomiędzy 22. a 30. kwietnia. Druga seria obejmie 3 spoty i potrwa od 13. do 19. czerwca. W każdym spocie zaprezentowane zostaną po dwa produkty z asortymentu sieci ODIDO.
Aktywności prowadzone będą w największych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP2, Polsat i TVN.
* * *
Sieć franczyzowa ODIDO, zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. Sklepy ODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych. Jego głównym celem jest pomoc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności.
dostarczył infoWire.pl