Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-04-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ruszyła kampania Śnieżki!

150x110

1 kwietnia 2013 roku ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej FFiL Śnieżka SA, promującej farbę do wnętrz Śnieżka Satynowa. Ogólnopolska kampania jest kontynuacją i jednocześnie wzmocnieniem dotychczasowych działań promocyjnych marki.

Ubiegłoroczna kampania Śnieżki Satynowej była największą w dotychczasowej historii Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA.  W tym roku, działania promocyjne realizowane będą w równie szerokiej skali -  w prasie, internecie i telewizji. Kampania pod hasłem: „Śnieżka Satynowa. Nowe oblicze koloru”, ma na celu wskazanie odbiorcom głównych korzyści oferowanych przez markę poprzez podkreślenie unikalnego atrybutu Śnieżki Satynowej, jakim jest 5 razy wyższa odporność na szorowanie na mokro w porównaniu z farbami lateksowymi odpornymi na mycie wg PN-C-81914 oraz na zastosowanej w produkcie, innowacyjnej technologii Teflon® surface protector.

Przygotowany przez Grupę Eskadra spot reklamowy, który widzowie znają już z ubiegłorocznej edycji kampanii, będzie można obejrzeć  w najpopularniejszych polskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie oraz TVN.

Kampania w mediach, za zakup których odpowiedzialna jest agencja Initiative, obejmie również czołowe tytuły prasy wnętrzarskiej i lifestylowej. W ramach prowadzonych działań, w internecie pojawią się banery i filmy reklamowe, a dopełnienie kampanii stanowić będą materiały drukowane dostępne w punktach sprzedaży.



 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS