Agencja Best Brands PR rozpoczęła w lutym współpracę z firmą Rittal – czołowym dostawcą systemów techniki szaf sterowniczych, systemów rozdziału mocy, klimaty-zacji systemowej oraz infrastruktury IT na arenie międzynarodowej. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Rittal z siedzibą w Herborn w Hesji jest największą firmą w Grupie Friedheim Loh. Prowadzi działalność na całym świecie, obecnie ma 18 zakładów produkcyjnych i 80 spółek zależnych. Proponowane przez Rittal rozwiązania systemowe znajdują zastosowanie przede wszystkim w przemyśle motoryzacyjnym, energetyce, budownictwie maszyn oraz w branży informa-tycznej.
Agencja Best Brands PR zadba o wizerunek firmy Rittal m.in. poprzez działania media relations oraz w social mediach. Za obsługę klienta w zakresie rozwiązań dla branży informa-tycznej odpowiada zespół projektowy Pauliny Kobus i Tomasza Kaczorowskiego, a w zakresie branży przemysłowej – zespół projektowy Moniki Mieczkowskiej i Karoliny Bełkot.
Branża nowych technologii, w jakiej działa Rittal, musi komunikować się na bieżąco ze swoimi odbiorcami i potencjalnymi klientami. Jest to absolutne „must have”, szczególnie dla liderów rynkowych, wyznaczających kierunki i trendy. Nie wystarczy już tylko informowanie o nowych rozwiązaniach – należy pokazywać ich funkcjonalność oraz efekty, jakie przynoszą naszym klientom. Zmiany, jakie zachodzą na rynku IT, wymagają aktywnej i zaawansowanej komunikacji oraz położenia nacisku na tzw. „nowe media”. Dlatego podjęliśmy decyzję o współpracy z profesjonalną agencją public relations, która posiada także doświadczenie w zakresie nowych rozwiązań marketingowych – aby nasi odbiorcy mogli być na bieżąco w temacie związanym z technologiami, jakie wdrażamy dla branży IT – mówi Monika Kuciej, marketing manager firmy Rittal Polska.
Więcej informacji nt. firmy Rittal dostępnych jest na stronach:
www.rittal.com oraz www.friedhelm-loh-group.com.