Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-08-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Re-otwarcie hali MAKRO w Toruniu

Warszawa, 6 sierpnia 2014 r.: 6 sierpnia odbyło się re-otwarcie czwartej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. W hali w Toruniu wyodrębniono 1/3 powierzchni na potrzeby usługi delivery (usługi dostaw). Celem remodelingu prowadzonego w pięciu wybranych halach MAKRO jest zapewnienie najwyższej jakości usług w ramach multikanałowego modelu działania firmy.

MAKRO jest siecią hurtową działającą wielokanałowo, co oznacza, że jej klienci mogą dokonać zakupów w sposób tradycyjny w jednej z hal, ale również skorzystać z usługi delivery lub złożyć zamówienie przez Internet w sklepie MAKRO Biuro Online. Klientami sieci są właściciele niezależnych biznesów, dla których wielką wartością jest czas, cena i elastyczne formy współpracy. Dlatego w celu zapewnienia najwyższego poziomu swoich usług, MAKRO podjęło decyzję o wyodrębnieniu 1/3 powierzchni w pięciu wybranych halach (w Toruniu, Rzgowie, Kaliszu, Koszalinie i Szczawnie) na potrzeby usługi delivery oraz sklepu internetowego.

Jestem przekonany, że model wielokanałowy to przyszłość, także w sektorze hurtowym. Pozwala on zaoferować klientowi najwygodniejsze dla niego rozwiązanie: zrobienie zakupów w hali, usługę delivery lub zamówienia produktów poprzez sklep internetowy MAKRO Biuro Online – mówi David Boner, Prezes MAKRO Cash&Carry.

Hala w Toruniu jest jedną z pięciu hal wielokanałowych, w której zakończono proces remodelingu. W ramach przebudowy 1/3 dotychczasowej powierzchni toruńskiej hali, została przeznaczona pod obsługę delivery (usługę dostaw). Bezpośrednie dostawy towaru do Klientów MAKRO z sektora HoReCa oraz właścicieli sklepów detalicznych realizowane są w ciągu 24 godzin od zamówienia. Oferta obejmuje cały asortyment hal, a dzięki zachowaniu ciągu chłodniczego w całym procesie firma MAKRO gwarantuje najwyższą ich świeżość.

W pięciu przebudowanych halach MAKRO zdecydowano się utrzymać asortyment z uwzględnieniem preferencji zakupowych klientów. Wprowadzono do nich prezentację paletową artykułów promocyjnych w dedykowanych, łatwo dostępnych obszarach, lepszą prezentacją artykułów w ramach danego stoiska, (np. minidrogeria z ofertą kosmetyków), dostępność na zamówienie lub poprzez sklep internetowy części produktów przemysłowych.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS