Przygotowane przez Publicis spoty telewizyjne będzie można obejrzeć w kanałach należących do stacji: TVP, Polsat i TVN.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Kamila Roszkowska (Group Account Director), Joanna Bednarkiewicz (Creative Group Head), Marek Preiss (Senior Copywriter), Czarek Szostek (Broadcast Producer). Stronę klienta reprezentowali: Jacek Pietrzak (Dyrektor ds. Marketingu) i Maria Ernst (specjalista ds. Marketingu). Reżyserię spotu powierzono Wojtkowi Wawszczykowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem:
• https://www.youtube.com/watch?v=9DMGEqAPUlU&feature=youtu.be
Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki do lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała 6 spotów tworzonych w ramach cyklu „Berlinki mówią same za siebie”. Stworzone przez Publicis kreacje były między innymi emitowane w roli spotów sponsorskich w ramach 7 edycji programu „Must Be The Music”.