Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-05-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

PROFIX na VI Kongresie Stolarki Polskiej!

Firma PROFIX, jeden z wiodących dystrybutorów narzędzi na polskim rynku, wsparła VI Kongres Stolarki Polskiej. Największe w naszym kraju wydarzenie skierowane do przedstawicieli branży polskiej stolarki otworowej odbyło się w dniach 21-22 maja 2015 roku w Ożarowie Mazowieckim. PROFIX był Partnerem Wspierającym Kongresu.

Siłą Kongresu Stolarki Polskiej od początku jego istnienia jest rozbudowana część merytoryczna. Podczas toczonych tam debat uwzględniane są najważniejsze zagadnienia z branży stolarki budowlanej. Nie inaczej było w tym roku. Pierwsza z szeregu dyskusji dotyczyła tematyki skutecznego prowadzenia biznesu. W prowadzonym przez Pawła Gadomskiego, dziennikarza POLSATU panelu, udział wziął Krzysztof Sobieraj, Prezes Zarządu firmy PROFIX. Odpowiadając na pytania prowadzącego debatę, dzielił się z uczestnikami konferencji swoimi długoletnimi doświadczeniami związanymi z prowadzeniem przedsiębiorstwa, będącego jednym z liderów we własnej branży. – Jeżeli budujemy firmę, która ma być potężną na rynku, to musi ona opierać się na ludziach. Powinni oni być lojalni, wykształceni i przede wszystkim chcieć z tą firmą pracować 10, 15 lat. Aby było to możliwe, trzeba stworzyć im odpowiednie warunki – mówił Krzysztof Sobieraj – W żadnym wypadku nie należy się bać eksportu. Nie powinniśmy mieć żadnych kompleksów w stosunku do zachodnich konkurentów – tłumaczył Prezes PROFIX.

Firma PROFIX nie jest bezpośrednio związana z branżą stolarki budowlanej, jednak oferowane przez nią narzędzia czy odzież ochronna często wykorzystywane są m.in. przez firmy produkujące lub montujące okna, drzwi i bramy garażowe. Spółka chce więc być solidnym partnerem tego sektora polskiej gospodarki. – Dążymy do jak najlepszego poznania specyfiki tej branży, jej szczególnych potrzeb. Kongres jest niesamowitą okazją do wymiany doświadczeń, na czym bardzo nam zależy – wyjaśnia Mirosław Cichecki, Wiceprezes PROFIX – Jesteśmy otwarci na specyficzne wymagania  i mamy ambicje spełniać te oczekiwania. Z tego powodu konieczna jest bezpośrednia wymiana informacji pomiędzy nami, a końcowymi odbiorcami oferowanych przez nas produktów, którzy w fabrykach używają np. konkretnych typów środków ochrony osobistej – dodaje.

Oprócz narzędzi i elektronarzędzi takich firm jak Black&Decker, Stanley, DeWalt, Fiskars czy Klingspor PROFIX oferuje również produkty marek własnych: profesjonalne narzędzia ręczne PROLINE i PROLINE HD, zaawansowane elektronarzędzia TRYTON oraz nowoczesną, projektowaną z myślą o bezpieczeństwie, wygodzie i elegancji użytkownika, odzież roboczą LAHTI PRO. Wyroby tej ostatniej marki zaprezentowane zostały podczas specjalnego pokazu mody.

Eleganckie i nieco ekstrawaganckie kreacje wykonane zostały z ubrań i akcesoriów pochodzących ze standardowej linii produktów LAHTI PRO. Prezentowały je piękne modelki. Szczególnie duże wrażenie zrobiła zwiewna suknia balowa stworzona z… rękawic roboczych. Męskie stroje zaprezentowała z kolei grupa Street Workout. Ubrani w odzież ochronną LAHTI PRO, wykonali oni pokaz ekstremalnych akrobacji na drabinach.

VI Kongres Stolarki Polskiej to nie pierwsza wspólna inicjatywa firmy PROFIX i Związku Polskie Okna i Drzwi. Okazją do wcześniejszej współpracy była realizowana przez POiD kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ”.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS