Do 6 listopada na antenie Discovery Channel oraz TLC emitowane są krótkie filmy edukacyjne Proama. Filmy opowiadają o ciekawostkach z historii ubezpieczeń i ruchu drogowego.
- Celem kampanii edukacyjnej jest budowanie zaufania do marki Proama oraz podkreślenie jej wartości, takich jak długie doświadczenie w ubezpieczeniach i międzynarodowość. To także kolejny pretekst do pokazania wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów – wyjaśnia Mira Dobek, Senior Brand Manager w Proama. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z Discovery Networks, gdyż kanały Discovery są postrzegane jako wiarygodne źródło wiedzy.
W ramach współpracy Proama i Discovery powstały trzy filmy. Pierwszy z nich informuje o wprowadzeniu ruchu prawostronnego, w drugim - przytoczona jest etymologia słów polisa i casco, a trzecia odsłona przedstawia historię ubezpieczeń mieszkaniowych. Programy emitowane są w czasie programowym w formie porad eksperckich.
- Taka forma jest doskonałym narzędziem do edukowania widzów na temat zagadnień, gdzie, jak w przypadku ubezpieczeń, bardzo ważna jest wiarygodność. Daje możliwość pozycjonowania partnera w pożądanym kontekście. W niestandardowych formach rośnie zaangażowanie widza w przekaz, szczególnie, jeśli forma nawiązuje do ulubionego kanału lub programu – komentuje Marcin Łukasiewicz, Ad Sales Director Poland, Discovery Networks CEEMEA.
Filmy przygotowane są we współpracy Proama i Discovery Networks. Discovery Networks jest także odpowiedzialne za scenariusz i produkcję.
Filmy można obejrzeć na kanale YouTube ProamaTV.
O PROAMA
Proama (www.proama.pl) to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce. Wyróżnia się na rynku, proponując klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon i u agentów. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ochrona Prawna, czy Ubezpieczenie od Utraty Pracy.
Ubezpieczenia mieszkaniowe były kolejnym naturalnym produktem wdrożonym przez ubezpieczyciela. Tu również przy zakupie ubezpieczenia mieszkania bądź domu Klient może nabyć dodatkowe ubezpieczenia, takie jak: assistance domowe, NNW, OC w życiu prywatnym, OC w życiu prywatnym PLUS, ubezpieczenie Ochrony Płatności, Pomoc Prawną, ubezpieczenie Na Wypadek Powodzi oraz ubezpieczenie od Stłuczenia Przedmiotów.
O DISCOVERY NETWORKS CEEMEA
Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) jest częścią Discovery Communications, największego nadawcy programów dokumentalnych na świecie (NASDAQ: DISCA,DISCB, DISCK). Discovery Networks CEEMEA umożliwia ludziom badanie świata i zaspakajanie ciekawości za pośrednictwem 11 kanałów, m.in. Discovery Channel HD, TLC HD, ID, Animal Planet HD, Discovery Science, Discovery Turbo Extra i Discovery Historia, a także poprzez wiodące produkty i usługi konsumenckie oraz edukacyjne. Discovery Networks CEEMEA nadaje w 19 językach, w 104 krajach na trzech kontynentach, docierając do 235 milionów widzów.