Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-04-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Premiera Reserved w Hamburgu

 

Firma LPP, właściciel marki Reserved, otworzył swój siedemnasty salon w Niemczech. Kolejny sklep flagowy powstał przy jednej z najlepszych ulic handlowych w Hamburgu, mieście zaliczanym do tak zwanej Wielkiej Siódemki najważniejszych handlowych metropolii w kraju. LPP od 2014 roku rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej i internetowej marki Reserved w Niemczech. Ponadto w IV kwartale 2016 roku firma uruchomiła na tym rynku także sklepy internetowe młodszych marek – Cropp, House, Mohito i Sinsay.    

 

Hamburg to bardzo ważny punkt na mapie naszej zachodnioeuropejskiej ekspansji. Wierzymy, że Reserved – marka, która w ostatnich miesiącach przeszła metamorfozę i obecnie kieruje swoją ofertę przede wszystkim do młodych ludzi śledzących najświeższe modowe trendy, zostanie pozytywnie przyjęta w kolejnym mieście za naszą zachodnią granicą – mówi Marta Chlewicka, rzeczniczka prasowa LPP.

 

Salon marki Reserved w Hamburgu zlokalizowany jest w odrestaurowanej zabytkowej kamienicy przy Spitalerstraße - popularnej ulicy handlowej chętnie odwiedzanej zarówno przez mieszkańców miasta, jak i turystów. W nowo otwartym sklepie zatrudnionych będzie 85 osób. Salon zajmuje powierzchnię ponad 2,7 tys. mkw. i ma aż pięć kondygnacji, z czego trzy dedykowane są klientom, a na dwóch kolejnych znajduje się zaplecze.

 

Aranżacja przestrzeni trwała niemal rok – sklep zaprojekowany został zgodnie z najnowszym konceptem Open to Public, podkreślającym odmłodzony wizerunek marki. Klienci zobaczą zatem
w Hamburgu szeroką, transparentną witrynę, ekrany multimedialne oraz lekkie mobilne meble eksponujące kolekcję. Ponadto w salonie wykorzystano nowoczesne, energooszczędne oświetlenie typu LED, które z jednej strony doskonale wpisuje się w nowy koncept architektoniczny, z drugiej zaś minimalizuje wpływ funkcjonowania sklepu na środowisko naturalne. To rozwiązanie LPP stosuje
w najlepszych lokalizacjach w Polsce, Niemczech, a także na rynku rosyjskim.

 

Niemcy, są obecnie dla LPP czwartym rynkiem pod względem wartości przychodów, mimo że uruchomiono tam dotychczas jedynie 17 spośród 1,7 tys. wszystkich sklepów należących do firmy.
W tym roku salony stacjonarne Reserved otwarte zostaną jeszcze w Berlinie, Kolonii i Frankfurcie nad Menem. W sumie do końca 2017 roku firma będzie zarządzać w Niemczech 20 sklepami stacjonarnymi flagowego brandu, zlokalizowanymi przy najlepszych ulicach i w popularnych centrach handlowych.

 

 

_________________________________________________________________________________

LPP SA, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma od ponad 20 lat konsekwentnie prowadzi działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. LPP SA zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Firma posiada sieć ponad 1700 salonów sprzedaży oraz sklepy on-line wszystkich swoich marek i tworzy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka LPP SA jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

 

Kontakt dla mediów:

Marta Chlewicka

Rzecznik Prasowy LPP

media@lppsa.com





Słowa kluczowe:LPP, Hamburg, Reserved

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS