Firma FoodCare postanowiła połączyć oba niezwykłe brandy w prawdziwie kosmicznej promocji, do udziału w której zaprasza już od 4 listopada br. Na zwycięzcę konkursu czeka wspaniała nagroda główna: luksusowy samochód Porsche, a na wszystkich jego uczestników – energia niezbędna do nauki i zabawy, ogromne emocje oraz niezapomniane przeżycia!
W promocji udział weźmie pełne portfolio marki BLACK: napoje w puszkach 250 ml (Classic, Mojito, Cuba Libre, Light oraz wchodzący dopiero na rynek Kamikaze) i butelkach PET Porsche Design Studio o pojemności 0,5 i 1 litra.
„BLACK to marka skierowana do ludzi młodych, którzy lubią życie na wysokich obrotach i chcą, by cały czas dostarczało im niezapomnianych emocji. By tak się stało, potrzebna jest spora dawka energii, którą zapewniają napoje BLACK – zawsze oryginalne, zawsze innowacyjne i zawsze na czasie w podążaniu za potrzebami i oczekiwaniami swoich konsumentów.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
Mechanizm konkursowej promocji jest prosty: aby wziąć w niej udział wystarczy jak najszybciej po dowolnej pełnej godzinie wysłać SMSem numer kodu spod zawleczki lub nakrętki napoju BLACK. Codziennie do wygrania będą gadżety Porsche Design Studio, co miesiąc zestawy PlayStation 3 wraz z kierownicą Porsche i kultową grą Need For Speed, zaś w wielkim finale – luksusowy samochód Porsche Boxter z limitowanej serii Black Edition.
„Za nami muzyczne lato, w czasie którego BLACK obecny był w całej Polsce. O stale rosnącej rzeszy naszych konsumentów nie zapominamy również jesienią, zapraszając ich do kosmicznej promocji z naprawdę prostymi zasadami: kup BLACK, wygraj Porsche!” – dodała Paulina Włodarska.
Rozpoczynająca się już 4 listopada promocja marki BLACK potrwa do końca stycznia przyszłego roku. Konkurs „Kup BLACK, wygraj Porsche” wspierać będzie intensywna kampania telewizyjna (główne stacje komercyjne, kanały tematyczne, młodzieżowe i muzyczne), outdoorowa (billboardy i citylighty w największych miastach w Polsce), siatki wielkoformatowe w Krakowie, Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu oraz materiały POS (standy, plakaty, owijki). Dodatkowo promocję wesprze dedykowana strona internetowa www.kosmicznapromocja.pl
Za kreację kampanii odpowiada Studio Projektowe CREOO, spoty telewizyjne przygotowało studio Eternal Monkeys, a media kupił dom mediowy Mindshare.