Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-05-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Polski oddział Paperhat z działem new business i agencją PR

Paperhat Poland, firma świadcząca usługi z zakresu Print Management, z początkiem maja powołała do istnienia nowy dział new business. Jednocześnie Paperhat nawiązało współpracę z agencją Juicy Relations, odpowiedzialną za działania PR i relacje
z klientami firmy.

Do zespołu Paperhat Poland dołączyli Maciej Olechno i Dominik Cyran. Obie osoby objęły stanowisko New Business Managerów. Rolą nowopowstałego działu new business będą przede wszystkim działania sprzedażowe, ale również dzielenie się ekspercką wiedzą na temat charakterystyki Print Management z potencjalnymi klientami firmy. Równocześnie, agencja Juicy Relations będzie odpowiadać za całość działań PR i Client Relations Paperhat na polskim rynku. Rolą agencji będzie także odpowiednie przygotowanie zespołu obsługującego klientów do budowania wizerunku firmy w codziennej pracy.

„Print Management jako profesjonalne doradztwo marketingowe i print, mające na celu optymalizację kosztów, funkcjonuje na polskim rynku od kilku lat, jednak wciąż jest to nowy sektor. W naszych działaniach obserwujemy konieczność edukacji rynku w tym zakresie, co jest niezbędne do rozwoju tej branży. Przyczyna tkwi w tym, że dalszym ciągu polskie firmy bardzo rzadko decydują się na outsourcing usług związanych z drukiem i  marketingiem, nie znając realnych benefitów i wartości dodanych z tego typu współpracy. I dlatego zaczynamy pracę nad zmianą tej sytuacji jako pionierzy w sektorze.” – wyjaśnia Anna Przybylska, Managing Director, Paperhat Poland, która już od kilku lat uczestniczy w rozwoju branży PM w regionie Centralnej Europy. 

Paperhat to globalny dostawca profesjonalnych usług marketingowych i poligraficznych, działający w obszarze Print Management w Europie od ponad 20 lat.
Firma o europejskim zasięgu ma swoje oddziały m. in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Indonezji i od 2009 roku w Polsce. Print Management to wszystkie działania mające na celu zarządzanie procesami i optymalizację kosztów przeznaczanych na print i produkcję materiałów reklamowych/marketingowych. Firmy PM koordynują, optymalizują i realizują
w imieniu klientów cały projekt marketingowy lub printingowy dostarczając realne oszczędności swoim Klientom.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS