Dzięki aplikacji każdy z użytkowników Facebooka ma możliwość wystawienia uwagi swojemu znajomemu. Stylizowana na odchodzący do lamusa szkolny dzienniczek ucznia aplikacja ma zachęcić Internautów do tworzenia zabawnych wpisów.
Aplikacja jest pierwszą spośród planowanych na 2011 rok aktywności firmy. Sieć edukacyjno – językowa Polanglo oferująca w swoim portfolio bogatą ofertę materiałów edukacyjnych dla wszystkich typów szkół, poziomów zaawansowania oraz grup wiekowych do końca roku zamierza przeprowadzić kolejne działania promocyjne oraz prosprzedażowe skierowane do grupy swoich potencjalnych odbiorców na Facebooku. Dodatkowo promocji w portalu społecznościowym towarzyszą również działania ePR.
Za opracowanie strategii oraz realizację działań promocyjnych Polanglo związanych z portalem Facebook odpowiada agencja marketingowa i PR SpinHouse.
Więcej informacji na temat firmy oraz organizowanych przez nią działań promocyjnych na Fan Page’u Polanglo w portalu Facebook.