Poczta Polska otworzyła eSklep z asortymentem do sprawnej obsługi wysyłek produktów sprzedawanych w sieci. Są to przybory i materiały do pakowania i zabezpieczania towarów. Poczta Polska w ramach promocji doręczy wszystkie zamówienia gratis do klienta.
Poczta Polska precyzyjnie skierowała swoją ofertę do określonych grup klientów: ma przede wszystkim trafić do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową.
– Chcemy połączyć dwie usługi: przesyłki kurierskie oraz dostarczanie opakowań. Otworzyliśmy sklep internetowy z pełną gamą opakowań oraz produktów do pakowania. Oferujemy kartony, koperty, tekturę, taśmy pakowe, wypełniacze oraz folie stretch – mówi Edyta Rusińska, dyrektor Biura Rozwoju Handlu w Poczcie Polskiej – Klienci coraz chętniej kupują w Internecie i otwarcie tego typu kanału dystrybucji odpowiada oczekiwaniom rynkowym i jest przykładem realizacji założeń strategicznych Poczty Polskiej wśród których obsługa branży eCommerce jest priorytetem.
Zakup w eSklepie nie wymaga zakładania konta, klienci mogą dokonywać zamówień jako gość. Jednak założenie konta umożliwia łatwiejsze dokonywanie zakupów w przyszłości i pełny wgląd w historię zamówień - wybór metody zakupu należy do klienta.
Proces sprzedaży będą wspierać dedykowani konsultanci telefoniczni, którzy pomogą klientom w doborze właściwego asortymentu oraz odpowiedzą na pytania.
Oferta sklepu jest dostępna pod adresem: esklep.poczta-polska.pl.
dostarczył infoWire.pl