Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-08-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Poczta Polska – szybki rozwój w sektorze ubezpieczeń

150x110

Wyniki sprzedaży polis życiowych w Grupie Poczty Polskiej – podsumowanie I półrocza 2015

Poczta Polska – poza działalnością pocztową, cyfrową i bankową – aktywnie działa na rynku ubezpieczeń. Rozwijane przez operatora narodowego usługi ubezpieczeniowe mają być w kolejnych latach znaczącym elementem stabilizującym strukturę przychodów Grupy Poczty Polskiej.

Poczta Polska ubezpiecza… nie tylko przesyłki

Poczta Polska – oprócz działalności na rynku pocztowym oraz bankowym – oferuje szeroki wachlarz usług ubezpieczeniowych. Pierwszym produktem w tym segmencie, z którym nowa spółka Poczty Polskiej – Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. – weszła na rynek jest grupowe ubezpieczenie na życie skierowane do Pocztowców. To unikatowe rozwiązanie zostało stworzone we współpracy z pracownikami i partnerami społecznymi Poczty Polskiej.

Już blisko jedna trzecia pracowników Poczty Polskiej posiada pocztową polisę na życie – spółka odnotowała ok. 21 tys. deklaracji przystąpienia do ubezpieczenia. Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie w niespełna cztery miesiące od rozpoczęcia działalności operacyjnej zrealizowało roczny plan sprzedaży polis grupowych na życie. Zakres ubezpieczenia obejmuje ochroną ważne świadczenia dla specyfiki pracy Pocztowców

Cel? Zwiększenie wartości Grupy

W ubiegłym roku przychody Poczty Polskiej z usług bankowo-ubezpieczeniowych sięgnęły 51 mln zł i były o 45 proc. wyższe niż w 2013 roku. Przychody prowizyjne z ubezpieczeń również znacząco wzrosły, bo o 80 proc w 2014 roku w porównaniu z 2013 rokiem.
Kolejnym etapem intensyfikującym działalność Pocztowego TUnŻ będą polisy bancassurance dla klientów Banku Pocztowego, a następnie polisy na życie sprzedawane przy wykorzystaniu wszystkich kanałów dystrybucji Grupy Poczty, tj. z wykorzystaniem placówek pocztowych i listonoszy.

Strategia rozwoju, przyjęta w odniesieniu Ubezpieczeń Pocztowych,  pozwoli nie tylko na osiągnięcie efektu synergii, wynikającego z działalności pocztowo-bankowej Poczty Polskiej, ale przyczyni się również do zwiększenia wartości Grupy Poczty Polskiej w kolejnych latach.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS