Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

PlayStation Polska na Facebooku, YouTube, Twitterze i Google Plus

 

Sony Computer Entertainment Polska rozszerza zakres swojej obecności w mediach społecznościowych. Agencja social media Konceptika, która do tej pory zajmowała się promocją marki na Facebooku i YouTube, zwiększa ilość kanałów komunikacyjnych o Google + oraz Twittera.

 

Profil PlayStation Polska (http://www.facebook.com/PlayStationPolska) na Facebooku jest prowadzony od października 2011 roku, obecnie znajduje się na 4 miejscu zestawienia Fanpage Trends kategorii IT/Elektronika pod kątem aktywności na profilu z ilością 25 tys fanów. Kanał na YouTube został uruchomiony w tym samym czasie, wszystkie filmy na kanale cieszą się ponad 200 tysiącami wyświetleń.

 

Rozszerzenie działań promocyjnych na kolejne platformy to naturalna konsekwencja skutecznej współpracy. – mówi Mateusz Miernikowski, dyrektor zarządzający agencją Konceptika – prowadzony przez nas profil PlayStation Polska na Facebooku zostanie w niedługim czasie wzbogacony o aplikacje konkursowe, a kiedy Google dopuści taką możliwość – także na Google Plus.

 

Konceptika to agencja social relations odpowiedzialna za zaangażowanie fanów takich marek jak  ARTDECO Polska, Piotr i Paweł, Ochnik, Pyszne.pl, Cisowianka.

 

Sony Computer Entertainment Polska jest lokalnym oddziałem Sony Computer Entertainment Europe (SCEE), z siedzibą w Londynie, odpowiada za dystrybucję, marketing i sprzedaż produktów PlayStation®3, PlayStation®Vita, PlayStation®2, PSP™ (PlayStation®Portable). SCEE jest także producentem i dystrybutorem oprogramowania do wymienionych produktów oraz zarządza programami licencyjnymi podmiotów trzecich do tych produktów na wspomnianych terytoriach. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS