Czym BergHOFF ujął miłośników gotowania z ponad 50 krajów świata? Nowoczesnym designem i funkcjonalnością, która obok dobrego smaku jest niezbędnym składnikiem każdej kuchni. O to, by o jakości produktów dowiedziało się jeszcze więcej entuzjastów kuchni, zadba teraz agencja interaktywna OSOM STUDIO.
Kuchnia to serce każdego domu, a belgijska marka BergHOFF dobrze wie, jak przyspieszyć jego bicie. Najwyższej jakości materiały oraz nowoczesne wzornictwo sprawiają, że od ponad 20 lat marka znajduje swoich fanów niemal we wszystkich krajach świata. Naczynia i akcesoria kuchenne brandu od lat zdobywają także najważniejsze branżowe nagrody. Red Dot Design Award czy IF Design Award są nie tylko najlepszą gwarancją jakości produktów, ale przede wszystkim wyróżnieniem dla designerów marki, którzy sprawiają, że gotowanie - obok smaku - nabiera również stylu.
Aby wypromować swoje produkty na polskim e-rynku, marka nawiązała współpracę z agencją interaktywną OSOM STUDIO. Specjaliści zajmą się kompleksową obsługą BergHOFF w sieci - współpraca obejmie zarówno zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową obejmują kilka sieci, jak i prowadzenie komunikacji brandu w social mediach. Takie holistyczne i wzajemnie uzupełniające się działania pozwolą na zbudowanie długotrwałych relacji ze wszystkimi amatorami kuchni, a to właśnie dla nich, z najlepszym smakiem, swoje produkty tworzy BergHOFF.
W swojej ofercie belgijska marka posiada zarówno designerskie garnki oraz patelnie, jak i noże, sztućce, szkło i nowoczesne przenośne grille. W promocji tak szerokiego asortymentu marketerzy z OSOM STUDIO wykorzystają kilkuletnie doświadczenie w obsłudze kont firmowych w social media oraz reklamie internetowej, którego potwierdzeniem są nie tylko sukcesy klientów, ale również certyfikaty i wydane publikacje. Realizacja strategii BergHOFF będzie więc pełną smaku i dobrego stylu podróżą po kuchni, w którą agencja zabierze wszystkich miłośników gotowania