Sephora Make up Studio prezentuje 7 unikalnych usług – bezpłatnych mini metamorfoz. Podczas 15 minutowej konsultacji makijażystka Sephora zdradzi tajniki wybranego akcentu i dobierze kosmetyki idealne dla Twojego typu urody.
W menu Sephora Make up Studio znajdują się zarówno dostępne już wcześniej usługi pełnego makijażu twarzy takie jak makijaż okazjonalny, czy lekcja makijażu, objęte wcześniejszymi zapisami, jak i absolutnie nowe, bezpłatne, z których skorzystać można bez zapisów.
– Jak to działa? Po prostu przyjdź do swojej ulubionej perfumerii Sephora i zapytaj nasz zespół o mini metamorfozy. Wybierzcie wspólnie z menu usług Make Up Studio szybki look skoncentrowany na wybranej partii twarzy, który najbardziej Cię interesuje i przetestuj go na sobie – mówi Sergiusz Osmański, Dyrektor Artystyczny i PR Sephora Polska.
Wśród NOWYCH, bezpłatnych usług znajdziemy:
SMOKY EYE
PODKREŚLONE BRWI
PERFEKCYJNE USTA
PRECYZYJNA KRESKA
CODZIENNY MAKIJAŻ OKA
IDELANA CERA
KONTUROWANIE PODSTAWOWE
Kampania promująca nowe usługi wystartowała 6 września w telewizji z wykorzystaniem TVN oraz stacji tematycznych z portfolio TVN-u oraz Polsatu. Dodatkowo działania reklamowe są prowadzone w niektórych galeriach handlowych, gdzie znajdują się perfumerie Sephora.
Za planowaniem i zakup mediów dla kampanii Sephora jest odpowiedzialny dom mediowy Havas Media.
Więcej o dostępnych usługach w ramach Sephora Make Up Studio:
http://www.sephora.pl/perfumerie-i-uslugi/make-up-studio/R121300007?_requestid=291755
Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.