W centrum handlowym Plac Unii w Warszawie otwarto nowy sklep sieci DUKA. To już 12. salon marki ze skandynawskim wzornictwem do kuchni i jadalni w stolicy, jednocześnie 50. w Europie.
Oferta marki skierowana jest do miłośników nowoczesnego stylu gotowania, przykładających dużą wagę do panujących trendów oraz stawiających na funkcjonalne wzornictwo. Asortyment sklepów DUKA składa się z szerokiej gamy wysokiej jakości artykułów kuchennych, porcelany, sztućców, szkła stołowego i dekoracji, zaprojektowanych według najbardziej aktualnych trendów w skandynawskim i światowym designie. Regularnie oferta uzupełniana jest o nowości produktowe.
Nowy sklep na mapie Warszawy to wynik dynamicznego rozwoju marki także w Polsce. W tym roku, 30 marca, nowy sklep DUKA został otwarty również w Galerii Słonecznej w Radomiu (to pierwszy sklep marki w tym mieście). Po modernizacji wnętrz, zgodnie z koncepcją Kitchen life, ponownie otwarto sklepy w centrum handlowym 3 Stawy w Katowicach oraz w Solaris Center w Opolu. - Kitchen Life to styl spędzania czasu wolnego z marką DUKA. Kuchnia to centrum każdego domu, przestrzeń, w której odpoczywamy, spędzamy czas z rodziną i przyjaciółmi, pracujemy i bawimy się. Charakter marki podkreślają również wnętrza naszych sklepów, m.in. drewniane podłogi malowane na biało, jasne ściany oraz meble w tym samym kolorze – wyjaśnia Teresa Szynkiewicz, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci DUKA Polska.
DUKA planuje dalszy rozwój w Polsce i poza granicami oraz zapowiada jeszcze w 2016 roku otwarcia pierwszych sklepów w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wzmacnia jednocześnie sprzedaż za pośrednictwem sklepu online: www.duka.com.
dostarczył infoWire.pl