Wystartował serwis SetStyle, który bazując na trendzie social shoppingu, umożliwia tworzenie własnych stylizacji z ubrań dostępnych do kupienia w polskich sklepach internetowych. Zabawa przy tworzeniu własnych strojów, poznawanie ludzi interesujących się modą i trendami, korzystanie z rekomendacji zakupowych – to główne założenia powstania i rozwoju SetStyle.
Dostępny pod adresem http://setstyle.pl serwis skierowany jest głównie do kobiet, które cenią sobie komfort zakupów online, interesują się modą oraz poszukują informacji na temat aktualnych trendów. Serwis pozwala tworzyć własne stroje i poddawać je ocenie zgromadzonej społeczności, dzielić się opiniami na temat stworzonej stylizacji bądź pojedynczych produktów oraz wymieniać się cennymi radami i pomysłami jak w czasie tradycyjnych kobiecych zakupów. Obserwując dodawane przez użytkowniczki najnowsze zestawienia ubrań, można śledzić modowe trendy, a przeglądając profile użytkowniczek, czerpać inspiracje z różnorodnych stylów czy modowych wywiadów. Każdy użytkownik może także tworzyć własną listę ulubionych produktów i pokazać ją społeczności.
„Pomysł stworzenia serwisu powstał z przekonania, iż kobiety potrzebują serwisu łączącego zakupy online z aktywnością społecznościową. Dzięki temu pomysłowi mogą tworzyć kreatywne zestawy ubrań i wymieniać opinie na ich temat, podobnie jak podczas tradycyjnych zakupów grupy przyjaciółek" – mówi jeden z twórców serwisu SetStyle.
Nowy sposób na urozmaicenie internetowych zakupów to doskonała możliwość, aby dokonać trafnych wyborów. Przemyślaną stylizację można następnie szybko zakupić przechodząc z serwisu SetStyle.pl bezpośrednio do sklepu, optymalizując czas tradycyjnych poszukiwań wybranych ubrań.
Dzięki rozbudowanym filtrom wyszukiwania można łatwo znaleźć określone produkty. Wpisując nazwę producenta, wymarzony kolor czy po prostu kategorię lub cenę szybko odnajdziemy produkty spełniające nasze kryteria. Odzież i akcesoria pochodzą z popularnych i zaufanych sklepów internetowych.
SetStyle to połączenie koncepcji serwisu społecznościowego z możliwością blogowego serwisu modowego, zgodnego z rozwijającym się trendem social shoppingu w Polsce i na świecie. Projekt został zrealizowany przez firmę WebMotive specjalizującą się w marketingu internetowym (PPC, SEO i social media) oraz tworzeniu funkcjonalnych serwisów internetowych.