21 marca w warszawskim klubie Sztuki i Sztuczki odbyło się spotkanie prasowe firmy KLUDI. Było ono świetną okazją do zaprezentowania nowości, które swoją premierę miały podczas tegorocznych targów ISH, a także omówienia trendów wzorniczych, które można było tam zaobserwować.
Przybyłych dziennikarzy przywitała Agata Gorysz, kierownik działu marketingu KLUDI. Przygotowała ona również bogato ilustrowaną prezentację o nowościach firmy wprowadzanych na rynek polski. O premierowych modelach armatury można było nie tylko posłuchać, ale również obejrzeć je i dotknąć. Najbardziej komentowaną i oczekiwaną serią była KLUDI AMBIENTA. Ta kolekcja to propozycja zwracająca uwagę niespotykanym, ciekawym kształtem oraz szerokim asortymentem uwzględniającym również łazienkowe akcesoria.
Szerzej o tendencjach panujących na tegorocznych targach ISH opowiedziała Marta Matracka, redaktor naczelna magazynu branżowego „Łazienka”. Przygotowała ona szereg przykładów, które zilustrowały aktualne kierunki poszukiwań projektantów i producentów wyposażenia łazienek.