Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-10-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowa kampania Getin Banku – warto oszczędzać systematycznie

Getin Bank ruszył z nową odsłoną kampanii Konta Oszczędnościowego. Jej bohaterem ponownie został Tomek, „człowiek z zasadami”, znany widzom z poprzednich edycji. W nowej reklamie Getin Bank w humorystyczny sposób przekonuje, że warto odkładać. Spoty można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, w kinach oraz w internecie od 8 października br.  

- To kolejna kampania Getin Banku realizowana pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”. W nowej odsłonie dzielimy się z Klientami prostą zasadą, że aby osiągać cele, trzeba odkładać. Najłatwiej wdrożyć to w życie, zakładając konto oszczędnościowe i systematycznie przelewając na nie przynajmniej drobne kwoty. Każda wpłata zbliża nas do realizacji wyznaczonego celu - mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Wydziału Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku. 

 

W ramach kampanii Getin Bank promuje Konto Oszczędnościowe3% w skali roku. Promocyjne oprocentowanie jest naliczane przez 3 miesiące wyłącznie dla nowych środków do kwoty 200 tys. zł. Oferta „Na nowe środki” skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych Klientów Banku. Aby 
z niej skorzystać należy posiadać konto osobiste w Getin Banku oraz wyrazić zgody marketingowe. 
          

Ogólnopolska kampania obejmuje telewizję, internet
i kino. 
Spot został przygotowany w wersjach 30- i 15-sekundowej. Kampania telewizyjna będzie wspierana intensywnymi działaniami digitalowymi z wykorzystaniem angażujących formatów video oraz reklam na największych polskich portalach. Konto Oszczędnościowe będzie promowane również w mediach społecznościowych, przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach, a także profilowania behawioralnego, aby oferta Getin Banku mogła trafić do jak najszerszego grona odbiorców. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawią się ulotki oraz reklamy na witrynach. 

Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS