Do dyspozycji ma pierwszy w Polsce widżet transakcyjny z opcją błyskawicznej płatności YetiPay z ofertą w postaci codziennie innego ebooka. Aby zwiększyć swoje szanse, Virtualo wybrało do akcji ebooki, które są bestsellerami ostatnich miesięcy, a ich ceny w Hot Deal’u można nazwać wręcz dumpingowymi – na rynku nie da się ich w obecnym momencie kupić taniej. Widżet ma jeszcze jedno nowatorskie rozwiązanie – umożliwia podzielenie się informacją na temat dokonanego zakupu na swojej tablicy na Facebooku, dzięki czemu kupujący może wziąć udział w konkursie. Do wygrania są dwa iPady 2.
Jeżeli wrodzony sceptycyzm przekornego Blogera okaże się trafny, wówczas wygra on zakład i otrzyma najnowszego iPada 3. Jednak jeżeli jego powątpiewanie w rynek ebooków okaże się niesłuszne i rację mają YetiPay i Virtualo, wówczas dwóch Czytelników bloga Antyweb, którzy zakupią ebooki podczas akcji i podzielą się pomysłowym wpisem na Facebooku, dostanie iPady 2. Jesteśmy pewni, że Czytelnicy bloga udowodnią Grzegorzowi, że tysiąc ebooków w Hot Dealu to, dla tak oczytanej grupy docelowej, małe wyzwanie. Rynek ebooków błyskawicznie się rozwija i oferuje Użytkownikom coraz więcej: wygodny multiformat, znak wodny, coraz więcej topowych tytułów i błyskawiczne zakupy. Zakład z Antyweb.pl jest ciekawym eksperymentem, który udowodni, że ebooki stają się już bardzo popularne – stwierdzają przedstawiciele Virtualo i YetiPay.
O zakładzie Grzegorz Marczak mówi tak: W Polsce ebooki to nadal zagadnienie, które potrzebuje promocji, edukacji i, przede wszystkim, lepszych cen. Jest to natomiast z pewnością nieunikniona zmiana, która nie tylko wpływa na obyczaje, ale również na to, jak książki są czytane, jak są sprzedawane i dostarczane czytelnikom. Te trzy elementy z pewnością niedługo doceni każdy fan dobrej literatury. Mam nadzieję, że dzięki naszemu zakładowi trochę więcej ludzi zainteresuje się ebookami, a dzięki świetnym cenom wiele osób skusi się na dobrą książkę i przekona do ebooków. Oczywiście sprzedaż 1000 pozycji będzie bardzo trudna, dlatego YetiPay już powinno zakładać ciepły kożuszek, białe kozaki i wyruszyć do sklepu po mojego iPada – dodaje z uśmiechem.
Zakład startuje 11 maja i potrwa 14 dni do 24 maja 2012. 10 maja rozpoczęły się Warszawskie Targi Książki – największe święto wielbicieli literatury, podczas których zaprezentowany zostanie program afiliacyjny z widżetem transakcyjnym Hot Deal 24 z opcją płatności przez YetiPay dla posiadaczy stron internetowych i blogów. Będzie on dostępny po zakończeniu akcji z Antyweb.pl