„Interactive Intelligence jako jedyny dostawca systemów w branży centrów kontaktowych rozszerzył swoją działalność w 2010 roku we wszystkich sześciu podsegmentach rynku” – powiedział główny analityk Frost & Sullivan, Michael DeSalles. – „Imponujące jest to, że firma rozwinęła się w obszarach rynku nasyconych konkurencją o ugruntowanej pozycji, stając się równorzędnym rywalem najsilniejszych marek.”
Metodologia matrycy stosowana przez Frost & Sullivan umożliwia zespołom ds. badań i doradztwa obiektywną analizę wyników każdej badanej firmy w zakresie każdego z kryteriów, porównanie ich z osiągnięciami konkurencji, a następnie przypisanie wskaźników wydajności. Z ogólną oceną 8,4 firma Interactive Intelligence wyprzedziła swoich dwóch najmocniejszych konkurentów, którzy uzyskali odpowiednio punktację 7,6 i 7,4.
„Interactive Intelligence od wielu lat wprowadza innowacje, które mają sens użytkowy; nie oferuje nowej technologii tylko dlatego, że to coś nowego” – powiedział DeSalles. – „Firma udowadnia, że potrafi rozpoznać potrzeby rynku i odpowiednio na nie reagować.”
Firma Interactive Intelligence wprowadziła na rynek swój wszechstronny pakiet oprogramowania komunikacyjnego IP, Customer Interaction Center™ (CIC), w 1997 roku. Został on zaprojektowany jako pojedyncza platforma, która eliminuje koszty i złożoność wprowadzaną przez systemy wielopunktowe. Aktualnie firma posiada ponad 4000 klientów w 90 krajach świata.
„Interactive Intelligence stało się mocnym konkurentem największych i najbardziej znanych producentów, otwierając sobie drogę do dużych transakcji i zapewniając rozpoznawalność w tej dziedzinie” – powiedział DeSalles. – „Udało się to ze względu na konkretną ofertę produktową oraz jej stałe ulepszanie, ścisłą integrację aplikacji oraz bardzo dobre wskaźniki w zakresie łącznego kosztu posiadania i zwrotu z inwestycji.”
Pełny raport Frost & Sullivan dostępny jest na stronie: http://www.inin.com/ProductSolutions/Documents/Frost-and-Sullivan-Award.pdf.