Jeszcze większa skala obniżek dotyczy połączeń z telefonami komórkowymi na świecie. W jednym z najpopularniejszych kierunków - do Wielkiej Brytanii - koszt połączenia na komórkę spadł aż o 1,5 złotego. Od 6 grudnia wynosi 29 groszy za minutę. Niższe stawki obowiązują w innych popularnych kierunkach - np. do Niemiec, Holandii czy Włoch. Dzwoniąc do tych krajów za minutę połączenia z telefonami komórkowymi zapłacimy 19 groszy.
Obniżce uległy też ceny dla połączeń realizowanych przez numer dostępowy - bezpłatny, jeśli dzwonimy z telefonów stacjonarnych. Najbardziej potaniały połączenia przez numer dostępowy na komórki. Minuta kosztuje obecnie 29 gr. za minutę. Jest to jedna z najlepszych ofert na rynku.
Wszystkie rozmowy w easyCALL.pl są rozliczane sekundowo, bez żadnych opłat za rozpoczęcie połączenia. Szczegółowy cennik można zobaczyć pod adresem: http://www.easycall.pl/cennik.html.
easyCALL.pl SA to spółka telekomunikacyjna, która oferuje profesjonalne i nowoczesne rozwiązania w zakresie połączeń telefonicznych i internetowych. Najważniejsze obszary działania firmy to: telefonia internetowa (easyCALL.pl - najpopularniejsza w Polsce marka telefonii internetowej; PalPhone - tanie połączenia telefoniczne dla użytkowników Facebooka), telefonia stacjonarna i dostęp do internetu (ekotel), a także call center dla firm (easyKONTAKT). Swoje usługi firma świadczy w oparciu o platformę easyCALL.pl, która jest najpopularniejszym rozwiązaniem w zakresie telefonii internetowej w Polsce, z ponad 250 tys. użytkowników. Platforma umożliwia realizowanie połączeń przez komputer, zwykłe telefony stacjonarne oraz telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą. Ponadto oferuje szereg zaawansowanych usług dodanych, jak fax2mail, wideorozmowy, telekonferencje, call center. Platforma easyCALL.pl pozwala też mniejszym operatorom na wdrożenie w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej, na zasadzie outsourcingu. Spółka easyCALL SA jest notowana na rynku New Connect od kwietnia 2011 roku. Więcej informacji: www.easyCALL.pl.