Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-05-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Mercure Fashion NIght by MSKPU w Warszawie

 

Inspirujący pokaz młodych projektantów we wnętrzach hotelu
Mercure Warszawa Centrum

 

Za nami wyjątkowy wieczór Mercure Fashion, którego bohaterami byli absolwenci Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie.
Dzięki wyjątkowemu partnerstwu marki hotelowej i uczelni, we wnętrzach Mercure Warszawa Centrum, przed szeroką publicznością zaprezentowali swoje kolekcje dyplomowe. Magiczny, przepełniony najnowszymi trendami mody wieczór zakończył koncert Michała Szpaka. Wydarzenie poprowadziła Dorota Gardias.

 

Mercure Fashion Night by MSKPU

24. kwietnia, podczas pierwszej w tym roku gali Mercure Fashion Night, w hotelu Mercure Warszawa Centrum, spotkali się przedstawiciele świata mody, kultury i biznesu.
Podczas wyjątkowego wieczoru mieli unikatową możliwość podziwiania najpiękniejszych, nagrodzonych przez przedstawicieli Accor, kolekcji przygotowanych przez absolwentów Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Zapoczątkowana w 2019 r. współpraca to szansa dla młodych adeptów projektowania i okazja do pokazania swoich prac szerokiej publiczności, a dla marki Mercure nowoczesna platforma komunikacji ze swoimi gośćmi.

Czas dla młodych (projektantów)

Młodość rządzi się swoimi prawami. Dzięki przygotowanym przez Magdalenę Hołowińską, Robertę Borowiec, Sandrę Kuźniak, Wiktorię Szperkowską i Dawid Dumę kolekcjom mieliśmy przyjemność oglądać piękne i niebanalne projekty.

Magdalena Hołowińska w swojej kolekcji Power Confined postawiła na kryzę, czyli kołnierz występujący zarówno w damskim, jak i męskim ubiorze. W czasach elżbietańskich kryza podkreślała dostojeństwo i pozycję społeczną osoby. Dzisiaj natomiast kojarzona jest z ograniczeniem i niewygodą. Widoczne w kolekcji cięcia rękawów i spodni symbolizują chęć wyrwania się z ograniczeń oraz wewnętrzną walkę siły z kruchością.

Roberta Borowiec projektując swoją kolekcję Emotional Tourist czerpała inspirację z ludzkich słabości, jej nowoczesny styl docenili już polscy muzycy i influencerzy.

Perfectly Imperfect, czyli kolekcja Sandry Kuźniak, inspirowana była Kwitnącą Rzeźbą Jean’a- Michela Bihorela. Dominują w niej surowe i nieoczywiste wykończenia materiałów. Surowość połączona jest z kobiecością, a ta choć do końca niezdefiniowana, czyni nas pięknym w wyjątkowy sposób.

Lekka iluzja przedstawiona została natomiast w kolekcji Beauty of Heavy Ugly Light Soul, której autorem jest Wiktoria Szperkowska. Wysokie kołnierze, zbyt długie rękawy czy inne nogawki są odzwierciedleniem podświadomości autorki oraz wnętrza w danym momencie.

Ostatnią z propozycji wieczoru był pokaz przygotowany przez Dawida Dumę. Główną inspiracją kolekcji Unfurl było postrzeganie dowolnej formy za materiałem – za czymś w postaci mgły, koronki czy deszczu. Kolekcji towarzyszy wrażenie uchwycenia nastroju i widzenia rzeczywistości w danym momencie.

Wyjątkowe urodziny Mercure Warszawa Centrum

Pokaz Mercure Fashion Night by MSKPU towarzyszył innemu, równie ważnemu wydarzeniu. Są nim niewątpliwie przypadające na 2019 rok 30-te urodziny hotelu Mercure Warszawa Centrum. Ten zlokalizowany w samym centrum stolicy obiekt, dzięki swojej doskonałej lokalizacji, a także standardowi obsługi oraz doskonałej kuchni wprost z restauracji WINESTONE, co roku jest odwiedzany przez gości z całego świata. Jest także miejscem, w którym odbywają się najważniejsze wydarzenia biznesowe i kulturalne stolicy.

 

Partnerzy i goście

Wydarzenie zgromadziło ponad 200 gości – klientów, partnerów biznesowych Mercure, a także przedstawicieli programu lojalnościowego Accor, przyjaciół Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru, media oraz gwiazdy ze świata kultury i sztuki. Była to również okazja, aby w wyjątkowym gronie świętować 30. urodziny Mercure Warszawa Centrum. O fryzury modelek zadbał K&L Salon Expert, który właśnie promuje swoją nową lokalizację w CEDET. Za makijaż odpowiadali stylici z Salonu Bobby Brown na Placu Unii Lubelskiej – marki, która wspiera naturalną urodę i podkreśla, że prawdziwe piękno to pewność siebie. Na wydarzeniu była również obecna marka odzieżowa Lavard oraz marka zegarków Błonie, które przygotowały dla uczestników niespodzianki.

Mercure Fashion Night

Mercure Fashion Night to zapoczątkowany w 2016 r. cykl wydarzeń, których celem jest promowanie polskich projektantów i lokalnej kultury dzięki łączeniu mody ze sztuką użytkową i designem. Właśnie poprzez modę wydarzenia MFN odpowiadają o swoich inspiracjach i lokalności w połączeniu z ludźmi i miejscami, w których znajdują się hotele Mercure. Dotychczas, w ramach Mercure Fashion Night, odbyło się 11 spotkań w Europie Wschodniej – w Polsce na Węgrzech i w Czechach.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS