MediaMarkt kontynuuje rozwój swojej sieci sklepów. W pierwszym półroczu bieżącego roku firma uruchomi nowy sklep w Gdańsku. Klienci zyskają kolejny nowoczesny punkt handlowy, w którym będą mogli wybierać spośród szerokiej gamy urządzeń elektronicznych dla domu i biura.
Gdańsk jest kluczową lokalizacją dla każdej firmy handlowej, która chce odnieść sukces na polskim rynku. Pierwszy MediaMarkt w Gdańsku powstał w 2000 roku i obecnie marka prowadzi dwa sklepy - przy ul. Grunwaldzkiej 270 oraz w Parku Handlowym Matarnia. Oba sklepy szybko zdobyły popularność wśród mieszkańców miasta i są ulubionym miejscem zakupów nowoczesnych i funkcjonalnych urządzeń RTV i AGD. Już wiosną planowane jest otwarcie kolejnego marketu, który będzie usytułowany w centrum handlowym Forum Radunia.
- Nasze doświadczenia na rynku lokalnym są bardzo pozytywne. Dlatego, doceniając ogromny potencjał tej aglomeracji oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, zdecydowaliśmy się na uruchomienie tutaj kolejnego sklepu. Jesteśmy przekonani, że ta decyzja biznesowa to strzał w dziesiątkę oraz że wkrótce potwierdzą to nasi klienci. - mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią MediaMarkt.
Z każdym nowym otwarciem MediaMarkt ulepsza swój koncept aranżacji oraz ofertę produktową i usługową. Nowy sklep i tym razem nie zawiedzie oczekiwań klientów poszukujących innowacyjnych rozwiązań z zakresu elektroniki użytkowej. MediaMarkt zapewni nie tylko szeroką gamę sprzętów, ale także doradzi w wyborze i zapewni dodatkowe usługi.
Po zakupie nowego komputera lub tabletu klienci mogą powierzyć fachowcom MediaMarkt pierwsze uruchomienie i konfigurację, instalację oprogramowania, przegrywanie danych ze starych urządzeń, zabezpieczenie urządzeń mobilnych folią ochronną. Klienci mogą na miejscu zawrzeć umowę na dostawę energii elektrycznej lub zamówić usługi sieci Orange i Telewizji NC+.
Klientów nowego gdańskiego sklepu powita nowoczesna aranżacja wnętrza i ekspozycji, przygotowana zgodnie ze światowymi trendami w branży. W funkcjonalnej przestrzeni handlowej zostaną zarezentowane urządzenia przydatne w życiu codziennym i zawodowym. Już sama wizyta w sklepie uświadamia nam, że technologia wkroczyła w niemal wszystkie dziedziny naszego życia. Odwiedzając MediaMarkt dowiemy się od fachowych doradców, jak nowoczesne urządzenia mogą nam ułatwić wykonywanie codziennych obowiązków, a także dostarczyć rozrywki, prowadzić zdrowy tryb życia i wspierać realizację naszych zainteresowań takich jak sport czy fotografia. Dzięki takiemu podejściu klienci otrzymają nie tylko produkty i usługi dopasowane do ich potrzeb, ale także przekonają się, że zakupy w MediaMarkt to prawdziwa przyjemność poznawania świata nowoczesnych technologii.
Wychodząc naprzeciw potrzebom rosnącej grupy konsumentów dokonujących zakupów poprzez Internet i technologie mobilne, MediaMarkt konsekwentnie realizuje strategię rozwoju sprzedaży wielokanałowej. - Rozbudowując równolegle sieć placówek stacjonarnych oraz sklep internetowy, zapewniamy wygodny dostęp do pełnego asortymentu najnowszych urządzeń i rozwiązań – mówi Andrzej Sobolik. – Preferencje zakupowe konsumentów są dziś zróżnicowane, a nasza strategia pozwala nam skutecznie odpowiadać na nie i nieustannie poszerzać grono klientów. Potwierdzeniem satysfakcji klientów korzystających z platformy zakupowej mediamarkt.pl jest wynik najnowszego badania “E-commerce w Polsce 2017 r. Gemius dla e-commerce Polska”, w którym MediaMarkt zajął pierwsze miejsce w kategorii najpopularniejszych sklepów internetowych oferujących sprzęt RTV i AGD.
MediaMarkt
press box