Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-03-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Marka Barefoot świętuje Dzień Kobiet w Warszawie!

8 marca to dzień, kiedy każda kobieta powinna poczuć się wspaniale i wyjątkowo. Marka Barefoot, której znakiem rozpoznawczym jest bosa stopa, symbolizująca pozytywny styl życia, zaprasza wszystkie panie z Warszawy do udziału kobiecej imprezie, podczas której czekają na nie wyjątkowe upominki i niespodzianki. 

Kobieca Warszawa

8 marca mieszkanki Warszawy, Barefoot zaprasza do kawiarni Znajomi Znajomych przy ul. Wilczej 58a na świętowanie Dnia Kobiet. Podczas imprezy o intrygującej nazwie „GIRL POWERed” organizowanej przez portal pakamera.pl, panie będą mogły skorzystać z zabiegów piękności i porad stylistów. Ponadto, Panie otrzymają wiosenną niespodziankę od Barefoota.

 „Dzień Kobiet jest wyjątkowy. Zależy nam na tym, by panie podczas swojego święta mogły czuć się wspaniale. Dlatego staramy się umilić im ten dzień zapraszając do udziału w ciekawych wydarzeniach i zarazić pasją Barefoota” – dodaje Paulina Krajewska-Grzejszczyk, Junior Field Marketing Manager, Barefoot.

Dzień Kobiet jest wspaniałą okazją na spędzenie czasu w ciekawy i nietypowy sposób. Z okazji święta wszystkich pań, Barefoot zaprasza na ciekawe wydarzenia kulturalne i charytatywne, które odbędą się także w Trójmieście, Dąbrowie Górniczej i Wrocławiu. W ramach działań lokalnych, podczas szeregu imprez organizowanych z udziałem marki, obecni będą Barefooterzy – ambasadorzy marki Barefoot, którzy oprócz promocji produktów i zapewnienia fantastycznej zabawy, przygotują ciekawe upominki dla pierwszych dziesięciu kobiet, które przyjdą na jedno z wydarzeń.

Barefoot to kalifornijska marka, powstała w USA w 1965 r. jako spełnienie dwóch życiowych marzeń jej twórców: o wspaniałym smaku wina i działalności na rzecz społeczności.  Na polskim rynku jest obecna od 2010 roku. Słowo "Barefoot" oznacza "boso", a odcisk stopy widoczny na butelkach symbolizuje pozytywny styl życia, dobrą zabawę i realizowanie swoich pasji. Marka działa poprzez Barefooterów – ambasadorów, którzy zarażają pasją do wina i organizują wiele wydarzeń lokalnych. Barefoot wierzy, że dobre rzeczy zdarzają się tym, którzy czynią dobro. Dlatego już od ponad 20 lat wspiera inicjatywy społeczności loklanych, charytatywne, organizacji non-profit, a także wydarzenia kulturalne i artystyczne. Od 2013 roku marka organizuje akcję sprzątania plaż w Polsce Barefooot  Projekt Czysta Plaża. Barefoot jest najbardziej nagradzanym i najpopularniejszym winem w Stanach Zjednoczonych.

Obecnie w sprzedaży znajduje się sześć wariantów szczepowych wina Barefoot: Cabernet Sauvignon, Merlot, Pinot Grigio, Moscato, White Zinfandel i Pink Moscato.

 

Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.barefootwine.com





Słowa kluczowe:Barefoot, warszawa

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS