TestMeToo – społeczność świadomych konsumentów, którzy chcą wpływać na produkty i opinie innych oraz w prosty sposób dzielić się doświadczeniami ze znajomymi w internecie zaprasza polskie Mamy!
Badania i codzienne doświadczenia potwierdzają: kobiety to obecnie najważniejsza grupa społeczna. To panie w 80 procentach decydują o domowych wydatkach - kupują towary, wybierają usługi, a także wpływają w tych wymiarach na innych członków rodziny. Wśród nich, pod względem zwyczajów zakupowych, wyróżnić można co prawda wiele grup, jednak – z badań przeprowadzonych przez Charlesa Duhigga - wynika, że przyszłe i młode matki to najbardziej świadome konsumentki. Każdej mamie zależy przecież, by ich dzieci dostawały tylko produkty sprawdzone, wysokiej jakości i – przede wszystkim – bezpieczne. Jednak, które z dostępnych produktów spełniają te kryteria? Kobiety, wchodząc w rolę matek, poznają zupełnie nowy świat – kupują, sprawdzają, dzielą się opiniami.
Z amerykańskich badań przeprowadzonych przez sieć MomItForward wynika, że aż 70% matek posiadających dzieci do 12. roku życia, przynajmniej raz w miesiącu rekomenduje innym matkom marki, produkty i usługi. Połowa z nich robi to nawet codziennie – podczas spacerów, na placach zabaw, w sklepach oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych (53%). Dzielenie się opiniami to doskonała forma pomocy mniej doświadczonym paniom oraz codzienna przyjemność, okazja do rozmowy i nawiązania bliższych relacji z innymi.
Co ciekawe, opinia mam jest niezwykle ważna nie tylko dla innych rodziców, ale także dla producentów. Ci ostatni nawiązują kontakt z chcącymi się zaangażować w doskonalenie tego, co można kupić w sklepach za pomocą takich platform jak TestMeToo. Zależy im na szczerych i potwierdzonych doświadczeniem opiniach, gdyż w końcu to mamy decydują o jadłospisie, środkach pomagających w utrzymaniu porządku i wyborze szeregu innych rzeczy, z których korzystamy na co dzień. Do tej pory społeczność TestMeToo przeprowadziła szereg ciekawych badań, które odbywają się w naturalnych dla każdego warunkach – czyli w zaciszu domowego ogniska.
Mamy zbadały między innymi jak smakuje sos słodko-pikantny do kanapek i mięsa TaoTao, czy nowe pralinki Bałtyku przypadną do gustu łasuchom oraz czy płyn micelarny Dr Ireny Eris - Lirene z tańczącymi drobinkami skutecznie usuwa makijaż i oczyszcza cerę. Była także okazja do wypróbowania żelu lipidowego do kąpieli dla dzieci i dorosłych z wrażliwą skórą - Mixa oraz sprawdzenia efektywności płynu do prania odzieży kolorowej i białej Vizir na bardzo brudnych, dziecięcych ubraniach. Teraz TestMeToo zaprasza polskie mamy do nowych badań i kolejnych projektów.
Mamy najlepiej znają swoje dzieci, a angażując intuicję i doświadczenie, jak nikt inny potrafią rozpoznać wszelkie cechy i zalety każdego produktu. Już niebawem te, które zdecydują się dołączyć do naszej społeczności będą mogły, poprzez relacje z testów, wyrazić swoją opinię na temat produktów zarówno przeznaczonych dla nich, jak i skorzystać z okazji wspólnego opiniowania rynkowych nowości ze swoimi dziećmi podczas wspólnej zabawy. Ponadto, dzięki połączeniu TestMeToo z najpopularniejszymi portalami społecznościowymi niezwykle łatwo będzie podzielić się osobistą relacją z badań z tymi, którym nie jest wszystko jedno, jaki kupić produkt – mówi o dalszych planach Andrzej Geryk, założyciel TestMeToo.
Co ciekawe, oprócz wyrażania popartych testami opinii mamy przyznają także jedyny na rynku, w 100% konsumencki, znak jakości. Do tej pory otrzymały je m.in: lipidowy żel do ciała i włosów Mixa, płyn do prania Vizir, sos chili TaoTao oraz płyn micelarny Lirene 20+. Jakie produkty mamy wyróżnią następnym razem? O tym zadecydują te z nich, które dołączą do społeczności na www.testmetoo.com.
dostarczył infoWire.pl