Marka Ludwik, produkcji INCO-VERITAS S.A. potwierdziła swoją wysoką pozycję rynkową, zdobywając kolejne nagrody w konkursach konsumenckich i kupieckich. W maju 2011 roku Ludwik został nagrodzony tytułem Marki Godnej Zaufania, przyznawanej przez wydawnictwo Reader’s Digest. Marka zdobyła również statuetkę Złoty Paragon 2011, w konkursie czytelników miesięcznika „Hurt i Detal”. Tytułem
Marki Godnej Zaufania nagradzane są firmy ze wszystkich sektorów gospodarki, które zdobyły najwięcej wskazań w ramach europejskiego badania konsumenckiego
European Trusted Brands, przeprowadzanego rokrocznie przez wydawnictwo Reader’s Digest. Wyniki badania jednoznacznie pokazały, że większości polskich konsumentów marka
Ludwik kojarzy się z praktycznym zastosowaniem (86 proc.). Zdaniem badanych te produkty charakteryzują się dobrą jakością i stosunkiem wartości do ceny.
Ludwik został uhonorowany statuetką
Kryształowego Godła Marki Godnej Zaufania.
-
Otrzymane wyróżnienia potwierdzają wysoką pozycję produktów z portfolio Ludwika na rynku chemii gospodarczej. Cieszymy się, że zdobyły one uznanie konsumentów, detalistów i kupców, bowiem potwierdza to kierunek, w którym chcemy się rozwijać – powiedział Mirosław Wilczyński, Prezes Zarządu INCO-VERITAS S.A.
Marka
Ludwik została również nagrodzona w konkursie
Złoty Paragon 2011, organizowanym przez miesięcznik Hurt i Detal. W ten sposób redakcja uhonorowała produkty i usługi, które istotnie wpłynęły na rozwój handlu detalicznego w Polsce, a jednocześnie wyróżniły się największą konkurencyjnością na rynku.
Ludwik mleczko do czyszczenia łazienki, produkcji INCO-VERITAS S.A., zostało wyróżnione w kategorii
Lider Sprzedaży - specjalistyczne środki czystości. Miętowy płyn do mycia naczyń
Ludwik otrzymał zaś główną nagrodę Lidera Sprzedaży w kategorii Płyny do mycia naczyń.