Do portfolio marek obsługiwanych przez należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Lubię to dołączył Knorr.
W ramach współpracy z marką Knorr agencja Lubię to przygotowała koncepcję kampanii promującej w mediach społecznościowych Esencję do sosów Knorr, która została wprowadzona na rynek w listopadzie 2014 r. Lubię to będzie odpowiadać również za kreację video oraz display, a także za przygotowanie formatów, które będą wykorzystane w komunikacji na Facebooku. Agencja będzie również odpowiadać za projekt i realizację dedykowanego akcji landing page.
- Już wiemy, że działania wspierające wprowadzenie na rynek Esencji do sosów Knorr przygotowane przez agencję Lubię to, będą ogromnym sukcesem. Zaprocentowały doskonałe pomysły i perfekcyjne przeprowadzenie aktywności. Cenimy agencję Lubię to za profesjonalizm i rzetelność w podejmowanych działaniach – mówi Ewa Pierzyńska, specjalista ds. aktywacji Marki Esencji Knorr.
Współpraca jest wynikiem wygranego przez Lubię to przetargu, który Unilever Polska rozstrzygnął w grudniu zeszłego roku.