Rusza kampania Groupon Local Stars, promująca gwiazdy lokalnego biznesu w europejskich miastach
Warszawa 11 września 2014 - Groupon (NASDAQ: GRPN) – Z badań Gemius dla e-Commerce Polska przeprowadzonych 2014 roku wynika, że największą barierą Polaków przed kupnem towarów i usług w internecie jest brak wiedzy na temat jakości oferty danego miejsca. Czynnikiem, który z kolei wpływa na ograniczenie bariery przed e-zakupami jest m.in. zapoznanie się z ofertą przed zakupem (Raport E-Commerce w Polsce 2014)[1].
Europejska kampania Groupon Local Stars odpowiada na te potrzeby klientów i ma na celu przedstawienie tych miejsc, które można odwiedzić wspólnie z serwisem Groupon, które najlepiej wypadły w badaniach jakości - każda wyróżniona firma może pochwalić się wskaźnikiem zadowolenia klientów powyżej 90%. Przy pierwszej edycji Local Stars w Polsce wykorzystano komentarze ponad 22 tysięcy klientów Groupon z okresu luty 2013 - kwiecień 2014.
Wszystkie firmy wyróżnione w akcji Local Stars można znaleźć na stronie Groupon w zakładce o tej właśnie nazwie. Dodatkowo, wybranym firmom można przyjrzeć się z bliska w klipach umieszczonych w serwisie.
Kampania Local Stars ma przybliżyć klientom firmy, dzięki którym na nowo odkryją swoją okolicę. Pomagamy tym samym przełamać barierę kupujących online przed poznaniem nowych miejsc, zachęcając ich do wyjścia z domu i wsparcia firm, mogących pochwalić się świetnymi usługami i wysoką liczbą zadowolonych klientów. Dodatkową zachęta są filmy umieszczone na specjalnej stronie w serwisie Groupon.pl, gdzie klienci mogą przyjrzeć się kilku wybranym partnerom Groupon w całej Europie – powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska
Przedstawiciel jednej z wyróżnionych w kampanii w Polsce firmy FlySpot z Ożarowa Mazowieckiego Bartosz Więcek powiedział – Groupon pozwolił nam zdobyć zupełnie nowych klientów wśród osób, które do tej pory nie wiedziały o naszym istnieniu i zainteresować je lotami w tunelach aerodynamicznych. FlySpot przyciąga teraz ludzi nie tylko z okolic Warszawy, ale również z całej Polski oraz z całego świata. Gościmy u siebie m.in. Norwegów, Duńczyków, Włochów, Australijczyków, czy Greków. Cieszymy się, że zostaliśmy uznani przez klientów Groupon za jednych z najlepszych w całej Europie.
To pierwsza seria przyznanych Local Stars. Oprócz restauracji Duchnicka w Warszawie oraz firmy FlySpot, odznaki jakości dostało ponad 300 firm w Polsce, a także firmy w 18 miastach we Francji, Wielkiej Brytanii, Danii i Włoszech.
Filmy z udziałem klientów biznesowych Groupon wyróżnionych w kampanii Local oraz oferty wszystkich partnerów można poznać wchodząc na stronę http://www.groupon.pl/occasions.
[1] "E-Commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”. Badanie będące podstawą raportu zostało przeprowadzone w marcu 2014 roku na grupie 1500 internautów.
dostarczył infoWire.pl