Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Koalicja korzyści z Hondą

Rozpoczęła się kolejna odsłona jesiennej kampanii promocyjnej, zrealizowanej przez Agencję Reklamową S4 dla Hondy. Tym razem przebiega ona pod hasłem „Koalicja korzyści”.

„Koalicja korzyści” promuje jesienną akcję rabatową Hondy, która objęła modele Hondy Civic, CR-V i Accord z silnikiem benzynowym. Oferowane klientom korzyści to nie tylko obniżki cen sięgające nawet 9000 PLN, ale też w zależności od modelu, dodatkowe benefity - opony zimowe gratis oraz zniżki na pakiet akcesoriów i ubezpieczenie.
Kampania została przygotowana przez agencję S4, która z Honda Polska współpracuje kompleksowo od 2010 roku. W jej ramach powstał projekt ogłoszenia prasowego oraz spot radiowy.
„Koalicja korzyści” rozpoczęła się w połowie października, obejmując ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, prasę regionalną oraz Internet (za promocje w Internecie odpowiada agencja Next). Za działania dla klienta odpowiadają po stronie S4: Joanna Biegacz – senior account executive, Piotr Żarczyński – copywriter oraz Peter Olszewski – senior art. director.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS