Kampania ma na celu zidentyfikowanie i usunięcie czynników, które najbardziej frustrują klientów. Na interaktywnym portalu www.bez-frustracji.pl pracownicy i managerowie obsługi klienta, jak również sami klienci, mogą dzielić się przeżyciami, udzielać wskazówek i zapoznać się z materiałami edukacyjnymi w tym obszarze.
Pomysł kampanii został stworzony w zeszłym roku w centrali Interactive Intelligence w Stanach Zjednoczonych. W tym roku firma chce zaadaptować i rozwinąć akcję w Polsce.
„Na polskim rynku brakuje pojedynczego, łatwo dostępnego kompendium wiedzy na temat tak kluczowy dla prowadzenia biznesu, jakim jest dobra obsługa klientów. Firmy zdały już sobie sprawę, że efektywne Centrum Obsługi to podstawowy czynnik utrzymania lojalności klienta; branża usług i rozwiązań Contact Center rozwija się niezwykle dynamicznie, jednak wciąż brakuje ogólnodostępnej wiedzy eksperckiej w tej dziedzinie” – dodaje Marcin Grygielski. – „Dlatego gdy nasza centrala w Stanach Zjednoczonych wystąpiła z pomysłem kampanii „Ditch the Frustration”, od razu stwierdziliśmy, że tego typu akcja może zostać dobrze przyjęta również na naszym lokalnym rynku. Zaprosiliśmy już do udziału kilku polskich praktyków, sukcesywnie będziemy uzupełniać portal o nowe materiały. Mamy nadzieję, że narzędzie okaże się przydatne dla managerów i konsultantów centrów kontaktowych.”