Agencja K2, w ramach wygranego przetargu dla grupy Rovese S.A., stworzyła nowy serwis www dla marki Opoczno, dostępny pod adresem www.opoczno.eu.
Serwis wspiera nowe pozycjonowanie marki Opoczno oraz w sposób przyjazny dla użytkowników prezentuje bogatą ofertę produktową. Architektura informacji została oparta na pomyśle przeglądania interaktywnej wystawy sklepowej. Użycie dużych zdjęć aranżacji inspiruje, dając jednocześnie łatwy dostęp do pełnej wiedzy o wykorzystanych produktach. Nawigacja strony odpowiada procesowi decyzyjnemu klienta. Specjalnie zaprojektowane filtrownice (wyszukiwarki dostarczające wyniki w czasie rzeczywistym) dają możliwość celnego wyszukiwania produktu lub aranżacji. Dwupoziomowe, rozwijane menu, dostępne z każdego miejsca serwisu, posiada m.in. sekcje przeznaczone dla architektów i inwestorów, dziennikarzy, partnerów handlowych, a także zakładki z plikami do pobrania i informacjami na temat zdobytych nagród.
Cechą wyróżniającą serwisu jest jego złożoność - odpowiada na potrzeby konsumentów na różnych etapach zakupowych. Są tu osoby poszukające inspiracji, a także Ci, którzy potrzebują bardzo konkretnych informacji – mówi Katarzyna Redłowska (Internet Communication Manager), prowadząca projekt po stronie Rovese.
Ciekawymi funkcjonalnościami strony są: schowek zintegrowany z kalkulatorem (podczas przeglądania portfolio użytkownik ma możliwość dodania wybranego asortymentu do listy,
a następnie wysłania jej na adres mailowy lub wydrukowania), a także mapa sklepów z opcją geolokalizacji (pomaga użytkownikowi znaleźć najbliższe punkty sprzedaży w okolicy jego miejsca zamieszkania). Stronę można przeglądać również na urządzeniach mobilnych.
Z początkiem roku 2014 nowa strona będzie tłumaczona i wdrażana na rynki zagraniczne.