Joachim Frykberg, CEO Jula AB postrzega przyznane wyróżnienie jako potwierdzenie wzrostu rozpoznawalności marki na polskim rynku. Fakt, że przyznano nam tę nagrodę mniej niż dwa lata po wejściu Jula na polski rynek pokazuje, że robimy to, co trzeba. Ta nagroda pomoże nam rozwijać naszą koncepcję. Również Karl-Johan Blank, właściciel sieci oraz CEO Jula Holding dumny jest z otrzymanej nagrody – To wspaniałe zostać tak docenionym, znaczy to, że jesteśmy coraz bardziej znani pośród naszych klientów, partnerów oraz mediów.
Tegoroczne nagrody przyznano w kategoriach: Retailer, Project, Company i Overall Awards. Każda zakwalifikowana do konkursy firma, musiała aktywnie działać w 2012 r. na co najmniej jednym ze środkowoeuropejskich rynków.
***
Jula to szwedzka sieć multimarketów, w której zaopatrują się przede wszystkim osoby aktywnie zajmujące się majsterkowaniem. W sklepach JULA Klienci znajdą wszystko co jest potrzebne do renowacji m.in.: domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów.
Firma zatrudnia ponad 2.000 osób w 60 sklepach – 35 w Szwecji, 17 w Norwegii oraz 8 w Polsce. Obroty koncernu w 2011 to 3,6 miliardów koron szwedzkich.
Dla Jula najważniejsi są Klienci, dlatego z dumą informujemy, iż to właśnie oni zdecydowali o przyznaniu w tym roku Jula Poland godła Laur Klienta - Odkrycie Roku 2013.
Dodatkowe informacje:
Anna Dylińska PR Manager
anna.dylinska@inmedia.net.pl,
Tel. 601258717