Warszawa, 18 września 2014 r.: 16 września MAKRO Cash & Carry rozpoczęło jubileuszową kampanię marketingową. Inicjatywa jest elementem globalnej akcji realizowanej przez spółki należące do METRO Cash & Carry. Z okazji 50-lecia firmy przez 50 dni klienci MAKRO będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji oraz wygrać atrakcyjne nagrody.
Kampania marketingowa potrwa od 23 września do końca listopada 2014. W tym czasie Klienci Makro będą mogli skorzystać ze specjalnych jubileuszowych ofert promocyjnych, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Z tej okazji MAKRO zaprezentuje się również w mediach z nową odsłoną kampanii wizerunkowej. Promocją objętych zostanie kilkaset artykułów spożywczych i przemysłowych. Znajdą się wśród nich zarówno artykuły regionalne, jak i z różnych zakątków świata.
Celem akcji jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę i lojalność wobec firmy. W ciągu najbliższych 50 dni chcemy świętować sukces naszej firmy wraz z naszymi klientami. Mamy nadzieję, że zaplanowana akcja promocyjna stanie się inspiracją do dalszej współpracy – mówi Olaf Koch, Prezes Zarządu METRO Cash & Carry. Wybrane produkty objęte promocją odzwierciedlają wysokie standardy w zakresie jakości, różnorodności oraz trwałości panujących w firmie MAKRO Cash &Carry. Normy te stanowią ważną podstawę dla kontynuacji sukcesu firmy.
Akcję zaplanowano jako część obchodów 20-tych urodzin MAKRO w Polsce oraz 50-tych METRO na świecie. Urodzinowa promocja odbędzie się w 24 krajach i jest jednym z najważniejszych wydarzeń METRO Cash & Carry z okazji tegorocznego jubileuszu.
Firma METRO odegrała kluczową rolę w rozwoju segmentu Cash & Carry, odkąd pierwszy sklep METRO Cash & Carry został otwarty w Mülheim an der Ruhr w 27 października 1964 roku. Wysoka jakość produktów, szeroki asortyment i nowoczesne rozwiązania logistyczne stanowią fundament pomyślnego rozwoju firmy na świecie. METRO Cash & Carry posiada obecnie ponad 750 sklepów w 28 krajach i zatrudnia 110 tysięcy pracowników na całym świecie.
dostarczył infoWire.pl