Praca w formule Interim Management jest powszechnie stosowana w wielu krajach Europy Zachodniej przez firmy różnej wielkości i o różnym typie własności, jako jedno z najlepszych rozwiązań i odpowiedzi na stojące przed przedsiębiorstwami wyzwania. Metodyce interim management poświęcony będzie cykl bezpłatnych, ogólnopolskich konferencji pt. „Interim Management – innowacja w zarządzaniu wiekiem i firmą”. Konferencje odbędą się w 10 miastach w Polsce. Pierwsza już 25 listopada w Lublinie.
Program merytoryczny każdej z konferencji oparty jest w dużej mierze o prezentację studiów przypadku realizowanych projektów „interimowych”, doświadczenia interim managerów oraz osób ich zatrudniających. Ważnym elementem konferencji jest również debata ekspercka z udziałem osób decyzyjnych w przedsiębiorstwach, które zdecydowały się na skorzystanie z tej metody i zatrudnienie interim managerów.
Czy interim management ma szanse powodzenia w sektorze publicznym, w spółkach skarbu państwa, w korporacjach lub w firmach rodzinnych? – to jedno z pytań, na które odpowiedzi można się spodziewać uczestnicząc w konferencji. Wszystkie poruszane tematy uwzględniać będą perspektywę lokalną i specyfikę regionu, w którym odbędzie się wydarzenie.
Bezpłatne konferencje z cyklu „Interim Management – innowacja w zarządzaniu wiekiem i firmą” odbędą się kolejno w 10 miastach:
- 25 listopada 2014 r. w Lublinie
- 27 listopada 2014 r. w Warszawie
- 28 listopada 2014 r. w Poznaniu
- 10 grudnia 2014 r. we Wrocławiu
- 11 grudnia 2014 r. w Katowicach
- 3 marca 2015 r . w Gdańsku
- 4 marca 2015 r. w Bydgoszczy
- 6 marca 2015 r . w Łodzi
- 17 marca 2015 r. w Rzeszowie
- 18 marca 2015 r. w Krakowie
Konferencje adresowane są przede wszystkim do przedstawicieli kadry menedżerskiej i właścicieli firm – członków zarządów, członków rad nadzorczych, dyrektorów, właścicieli, dyrektorów, kierowników i menedżerów działów HR, zaangażowanych w budowanie strategii personalnych przedsiębiorstw, a także do pracowników instytucji rynku pracy, agencji zatrudnienia, izb gospodarczych, stowarzyszeń pracodawców i innych organizacji otoczenia biznesu oraz osób zainteresowanych rozwijaniem swojej ścieżki zawodowej jako interim managerowie.
Organizatorem cyklu konferencji jest Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) – pierwsza w Polsce organizacja skupiające Interim Managerów. „Chcemy pokazać, że rozwiązanie interim management sprawdzi się również na rynkach regionalnych. Może stanowić ono także podstawę stworzenia programu zarządzania wiekiem w organizacji i być alternatywą zawodową dla doświadczonych menedżerów.” – mówi Monika Buchajska – Wróbel, pomysłodawczyni i inicjatorka projektu EFS „Interim management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą, Wiceprezes SIM.
Więcej informacji i zgłoszenia na: http://www.interim24.com.pl/konferencje/
dostarczył infoWire.pl